A Hyundai ásványvízzel népszerűsíheti a Nexot


A Hyundai Motor egyik képviselője bejelentette, hogy a vállalat egy olyan ásványvízcsaládot szeretne forgalomba hozni Dél-Koreában, amelyet az üzemanyagcellás Nexo modell inspirált.

A Hyundai Motor az iparágban elsőként egészen szokatlan módját választotta egyik modellje környezetbarát szemléletének reklámozására, amikor elhatározta, hogy Nexo márkanéven egy új ásványvízcsaládot kíván forgalomba hozni. A vállalat reméli, hogy ezzel a lépéssel a vásárlók összekötik az egészséges ivóvizet a tiszta és környezetbarát üzemanyagcellás technológiával.  

A Hyundai ezen cél érdekében a helyi CU áruházlánccal kíván együttműködni. A Hyundai tisztviselője szerint egyelőre még nem lehet tudni, hogy az ásványvíz pontosan mikor jelenik meg, de egyben cáfolta azon értesüléseket, miszerint a víz már március elején megjelenhet a polcokon. Amikor arról kérdezték, vajon az ásványvíz előállításában lesz-e valamilyen szerepe az üzemanyagcellás technológiának – hiszen az üzemanyagcellás járművek működésének víz a mellékterméke – a szóvivő annyit mondott: „A termék sokkal inkább marketingcélra szánt átlagos ásványvíz lesz , mintsem az autó technológiáját bemutató termék..”    


Ezen marketingtevékenység része a Hyundai Motor Group azon törekvéseinek, amelyekkel a csoport egyre inkább a hidrogénalapú technológiára összpontosít, mint jövőbeli növekedésének motorja. Januárban a Hyundai csoport ügyvezető alelnökét, Eui-sun Chungot nevezték ki a hidrogén energiaforrás támogatására létrehozott és az üzleti élet topvezetőiből álló Hidrogén Tanács alelnökének. Kinevezésekor Chung hangsúlyozta a hidrogénre épülő gazdaságban rejlő lehetőségeket, amely szerint a hidrogén akár a globális energiaigény 18 százalékát is biztosíthatja és munkahelyek millióit teremtheti meg 2050-ig.    

A hidrogénnel működő üzemanyagcellás járművek a hidrogén és az oxigén kémiai reakciójából származó elektromos energiát hasznosítják. Ezeket a járműveket gyakran a végső környezetbarát autókként jellemzik, mivel működésük egyetlen mellékterméke a víz. Ennek ellenére technológiai nehézségekbe ütközik ezen járművek elterjedése, beleértve igen magas vételárukat is.   

Forrás: koreajoongangdaily.joins.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését