Művészi festéssel ünnepli a Hyundai a Tucson N Line bevezetését


A Hyundai Motor Andreas Preis művésszel összefogva egy szemet gyönyörködtető illusztrációt hozott létre az új Tucson N Line tiszteletére, amely a családi szabadidő-autó sportos stílusát és az N örökségét jeleníti meg.  

Az új Tucson N Line modell bevezetésével a vásárlók lehetőséget kapnak arra, hogy a márka első sportos N kinézetű és érzetű hobbiterepjáróját vezethessék. Ezen alkalom emlékezetessé tételéhez a Hyundai felkérte Andrea Preist, hogy egyéni módon illusztrálja az új Tucson N Line modellt.


Az új Tucson N Line a Tucson népszerű formáját, biztonságát és kényelmét nyújtja, miközben az N Line motorsport által inspirált dinamikus stílusát és attitűdjét is kínálja. Sportosabb, agresszívabb formai elemeivel a modell célja, hogy olyan emberekhez szóljon, akik kifinomult, mégis merész autót szeretnének. Ez egy felnőttes modell olyan emberek számára, akik többet akarnak és nem félnek azt ki is fejezni. 


Ezen különleges alkalomra a Hyundai úgy döntött, hogy együttműködik Andreas Preis művésszel, aki a sokoldalú munkásságáról vált híressé. Preis elsősorban az illusztrációkra, fali és élő festményekre szakosodott és szereti az absztrakt formákból és díszekből álló portrék rajzolását és festését a különböző médiumok, köztük papír, vászon, falak és fa hordozóira.


A Tucson projekthez a Hyundai azt kérte Preistől, hogy egy valóban szemet gyönyörködtető alkotást készítsen, amely az új Tucson N Line modellt egy igazi kinyilatkoztatássá változtatja, miközben hangsúlyozza annak új elemeit. Ezt a művet is a Hyundai N öröksége inspirálta, amely számos motorsport motívumot tartalmaz, utalva a kanyarokra, sikánokra, szegénykövekre és kockás zászlókra, de emellett az i20 Coupe WRC és az i30 N TCR versenyautók díszítését is magában hordozza. A vizuális elemek és vonalak egyben dinamikus, sportos kinézetet kölcsönöz, különösen az autó oldalán.  


Az illusztráció alapszíne a vörös (Engine Red), a művész pedig ehhez az N Line teljes színskáláját, azaz a fekete, fehér, vörös és világoskék színeket is felhasználta. Preis alkotása a modell olyan kulcsfontosságú elemeit hangsúlyozzák ki, mint az agresszívabb és sportosabb első kialakítás, amely új formájú hűtőmaszkot, átdolgozott nappali menetfényeket és sötét betétes fényszórókat tartalmaz. Emellett a díszítés felhívja a figyelmet az autó külső tükreinek és hátsó légterelőjének elegáns fényes fekete betéteire, valamint a sötét alufelnikre és az N Line típusjelzéseire is. Az illusztráció megtervezését követően Preis a munkát kézzel vitte fel az autóra, különösen ügyelve a részletekre, amely így 72 órán át tartott. 


„Nagyon izgatott voltam, amikor a Hyundai felkért arra, hogy készítsek egy illusztrációt az új Tucson N Line modelljéhez” – mondta Andreas Preis. „Nem mindennap fordul elő, hogy egy olyan illusztrációt kell készítenem, ahol a vászon maga az autó. Ezzel a projekttel saját gondolataimat is képes voltam kifejezni.” 


„Az új Tucson N Line modellel a hagyományos változatokhoz képest egy egészen új vásárlói réteghez szeretnénk szólni” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingvezetője. „Ezért azt szerettük volna Andreas Preistől, hogy a Tucson projektünk keretében ábrázolja, milyen különleges a Tucson új modellje a Hyundai számára. Úgy hiszem, sikerült neki és tökéletesen illik ahhoz a stílushoz, amit az autó prezentál. Hamarosan Európa-szerte bemutatjuk ezt az egyedi autót.”


Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését