Tízezernél is több megrendelés jött az új Hyundai Sonatára


A Hyundai Motor az új Sonata március 21-ére tervezett hivatalos bemutatója előtt egy héttel máris  több mint 10 ezer előrendelést gyűjtött össze, amelynek nagy része a vállalat szerint fiatalabb ügyfelektől érkezett.  

Az új Hyundai Sonata a vállalat nyolcadik generációs középkategóriás limuzinja, amely 2014 márciusa után idén teljesen új generációt kap. Az új modellre március 11. óta lehet előrendelést leadni és a Hyundai információi szerint ezalatt máris 10 203 darab autót foglaltak le. Az előrendelések nagy száma különösen azért figyelemreméltó, mert tavaly havonta átlagosan 5 487 darab előző szériá Sonata kelt el Dél-Koreában.    

Az új Sonata modellt megrendelők 48,9 százaléka egyéni magánvásárló, ami 10,9 százalékkal több, mint azok 38 százalékos aránya, akik az előző, LF Sonata modellre adtak le előrendelést öt évvel ezelőtt. Még feltűnőbb, hogy a megrendelők 14 százaléka huszonéves vásárló, ami pedig 8,7 százalékos emelkedés az előző generációs modellt előrendelőkhöz képest. „Az új Sonata vonzerejét az elfogadható ár, a kivételes teljesítmény és az érzéki formaterve együttese adja” – mondta a Hyundai Motor képviselője. 


Az új Hyundai Sonata a csoport vadonatúj, harmadik generációs platformjára épül és előremutató mobilitási eszközökkel szerelték fel. Az okostelefonnal összekapcsolva az új Sonata képes elmenteni vezetője profilját és ennek megfelelően a vezetőülést, a HUD kijelzőt, a külső tükröket, a multimédiás rendszert, a navigációt, a légkondicionálót és más eszközt is automatikusan beállítja. Továbbá az új Sonata egy digitális kulcsrendszerrel is rendelkezik, amely lehetővé teszi az autó vezetőjének, hogy okostelefonnal jusson be az autóba és a kulcsot megossza másokkal is. Külsejében a rejtett nappali menetfénye az új Sonata egyik legmeghatározóbb fényfelépítési eleme.    

„Ezek az újonnan kifejlesztett felszerelések segítenek minket abban, hogy biztonságosabb, energiahatékonyabb és még innovatívabb járműveket fejleszthessünk és gyárthassunk” – mondta a képviselő, aki azt is hozzátette, hogy bár a típus Koreában az egyik legnépszerűbb taximodell, a vállalat egyelőre az okos márkakép kialakítása miatt nem tervezi annak taxiváltozatának kialakítását. 

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését