A Hyundai retro modelljei a Netflix új filmjében
A Netflix a Hyundai Motorral együttműködve készítette el új „Vibráló Szöul” című, autós üldözésekben gazdag mozifilmjét, amelyben különféle az 1980-as évekből származó régi Hyundai modellek láthatóak. A film a múlt héttől már a magyar Netflixen is látható.
Az 1988-as szöuli olimpia idején játszódó „Vibráló Szöul” filmben feltűnnek a Hyundai első generációs Grandeur, Pony Pickup, Porter kisteherautó és régi limuzijai, mint például a második generációs Sonata, Stellar és Cortina stb. Emellett a koreai sztárszereplők, köztük Ah-in Yoo, Kyung-pyo Go, Kyoo-hyung Lee, Ju-hyun Park, Seong-wu Ong és Jung-se Oh vezetik a történet dinamikus menetét. A Hyundai Motor a Hyundai Wonhyoro szervizközpontjában helyet is biztosított a forgatás számára.
Ezt a pörgős filmet a Hyundai retro modelljeinek lélegzetelállító vezetési jelenetei pörgetik tovább, beleértve a Grandeur motorjával ellátott módosított Pony Pckup modellt, amelyet egy tehetséges sofőrökből álló csapat használ, miközben csatlakoznak egy nyomozáshoz. A filmben egy fehér színű, első generációs Grandeur is szerepel, amely a koreai zászlóshajó prémium modell úttörő státuszát szimbolizálja. Ez a két retro modell, amely még az 1980-as években hatalmas népszerűségre tett szert, ötvözi a régi és az új szépségét és hídként szolgál a generációk között.
Ezenkívül a Hyundai azt tervezi, hogy egy moziszerű digitális hirdetésen keresztül a „Vibráló Szöul” spin-off változatában fényképeken is bemutatja az érkező vadonatúj Grandeur sziluettjét,, felhasználva a film történetét és annak szereplőit. A digitális reklám a Grandeur folyamatosan fejlődő innovációját állítja reflektorfénybe a múlttól a jövőig és rejtett utalásokat ad a közelgő modellről, amely várhatóan ez év végén jelenik meg. A hirdetés elérhető lesz a nagy digitális csatornákon, például a YouTube-on és az Instagramon.
„„A Netflix-szel történt szoros együttműködés révén a gyártás korai szakaszától kezdve arra törekedtünk, hogy egyedi légkört biztosítsunk történelmi járműveinknek és helyszíneinknek egy ’newtro’ (új+retro) hangulattal, amely minden generációt megszólít, beleértve a Millenáris és Z generációs közönséget is.” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor ügyvezető alelnöke, globális marketing vezérigazgató-helyettese és ügyfélélmény-részlegének vezetője. „Továbbra is kutatjuk azokat az izgalmas lehetőségeket, amelyekkel ügyfeleink különféle együttműködéseken és innovatív tartalmakon keresztül megtapasztalhatják márkánkat és kapcsolatba léphetnek vele."
A film bemutatásával együtt a Hyundai Motor változatos, élményszerű marketingtartalmakat is elindít a digitális csatornákon, megcélozva a millenniumi és Z generációs fogyasztókat, reflektorfénybe állítva a márka filmben szereplő retro modelljeit. Ennek érdekében a Hyundai Motor a filmben bemutatott garázst is újraalkotta a ZEPETO globális metaverzum platformon, hogy egy olyan virtuális élményteret biztosítson, ahol a látogatók összeszerelhetik és a „Vibráló Szöul” témájú vezetési zónán keresztül vezethetik a filmben szereplő járműveket. Ráadásul a felhasználók találkozhatnak Yoon-hee-vel (Ju-hyun Park), a film egyik szereplőjével NPC-ként (nem játékkarakter) és az első generációs Grandeur használatával csatlakozhatnak egy vlog eseményhez is.
Forrás: hyundai.news