Harmadik egymást követő rekordév felé tart a Hyundai


Az idei év első kilenc hónapjában a Hyundai Motor Europe újra 3 százalékkal tudta növelni eladásait 2016 azonos időszakához képest.

Az Európai Autógyártók Szövetéségének (ACEA) adatai szerint a Hyundai Motor összesen 397 907 autót adott el a 2017-es év első kilenc hónapjában. Csak a harmadik negyedévet vizsgálva a vállalat 126 986 darab gépjárművet értékesített, ami szintén kimagasló az eddigi negyedéves adatok között. 

A Hyundai Motor Europe autóeladásai továbbra is emelkednek az európai autópiacon. Csak szeptemberben az eladások 2,1 százalékkal 52 518 darabra nőttek az előző év szeptemberéhez képest. Különösen Franciaországban (+17,0%) és Spanyolországban (+10,0%) emelkedtek nagy mértékben a Hyundai eladásai a harmadik negyedévben.


"A Hyundai 1977 óta több mint 7,5 millió autót értékesített Európában" - mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe alelnöke. "Vállalatunk erős európai jelenléte kulcsfontosságú sikertényezőnek mutatkozott és ezzel együtt növekednek az eladásaink is. Különösen a Hyundai slágertermékeinek tekinthető i10, i20, i30 és a Tucson erősíti a folyamatos rekordteljesítményünket. A teljes idei évre már a harmadik egymást követő rekordévre számítunk, amely alátámasztja azon ambíciónkat, hogy 2021-re Európa legnagyobb ázsiai autómárkájává kívánunk válni." 

Az eredmények növekedésében különösen a hobbiterepjárók szegmense, élén a Tucsonnal játssza a legfontosabb szerepet. A 2015-ben bemutatott Tucson immár több mint 300 ezer példányban kelt már el és ezzel a modell a gyártó legjobban fogyó európai termékévé vált és egyben bizonyította a Hyundai Motor terepjáró kompetenciáját is.   


A Hyundai Motor i10, i20 és i30 modelljei továbbra is nagy példányszámban találnak gazdára. Továbbá az új Hyundai i30 kombi első negyedéves bevezetésével a  legnagyobb piaci részesedéshez vezetett a limuzinok között Európában. A vadonatúj Kona és az i30 N bemutatása újabb mérföldkövet jelent a Hyundai számára azon az úton, amelynek végén a vállalat a legnagyobb ázsiai márkává kíván válni Európában. Ezen növekedési stratégia támogatására 2021-ig 30 új modellt és modellváltozatot kívánnak bevezetni a kontinensen.  

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei