Rekordnagyságú Accent megrendelést kapott a Hyundai


A Hyundai Accent globális gyártójaként a Hyundai Motor India immár nemcsak a hazai és környező piacokat látja el a modell új generációjával, de most egy hatalmas megrendelés is érkezett a Közel-Keletről.

A Hyundai Motor India Limited vállalat történelmének legnagyobb Verna, azaz Accent megrendelését kapta nemrég. Több, mint 10 ezer kiskompakt limuzint kell szállítaniuk a Közel-Keletre még idén decemberben, amely mellett december végéig mintegy 20 ezer további Verna kerül különösen kedvező bevezetési áron a hazai márkakereskedésekhez is.  

India mindenkori legnagyobb autóexportőr vállalata, a Hyundai Motor India bejelentette ugyanis, hogy 10 501 darab új generációs Verna megrendelést kapott a Közel Kelet piacáról. A helyi piacon új generációs Accent néven árusítják majd az autót és az indiai képviselet szerint ez a legnagyobb megrendelés, amit valaha azóta kaptak, amióta a Verna gyártását megkezdték Indiában.   


A Hyundai Motor indiai szervezete szeptemberben 33 disztribútort hívott meg a Közel-Keletről (köztük Ománból, Szaúd-Arábiából és az Egyesült Arab Emirátusokból), és más ázsiai piacokról (Vietnam, Fülöp-szigetek, Sri Lanka, stb.) saját Chennai termelőbázisára. Részletes gyárlátogatáson és egy termékismertetőn vettek részt, ahol részletesen taglalták a minőségi paramétereket és a gyár képességeit, a túra végén pedig egy exkluzív tesztvezetésen próbálhatta ki mindenki az új generációs Vernát.  

A vállalat azt is bejelentette, hogy a Közel-Kelet mellett hamarosan megkezdik a Hyundai Verna exportját Dél-Afrikába, más Öböl-menti és ázsiai országokba is.


„Az új generációs Verna elsöprően pozitív véleményeket kapott a hazai és az exportpiacokon egyaránt” – mondta Y. K. Koo, a HMIL vezetője. „Nagyon boldogok és büszkék vagyunk arra, hogy ekkora mennyiségű megrendelést kaptunk azután, hogy alig egy hónapja mutattuk meg az autót a külföldi disztribútoroknak. Ez tökéletes harmóniában áll a Hyundai „Indiában készült a világ számára” elköteleződésének és egybevág az indiai kormányzat „Made in India” víziójával is.”

Az új generációs Verna remek visszajelzéseket kapott a hazai piacon is, ahol bemutatót követő két hónapban 18 600 megrendelés és 143 ezer érdeklődést regisztráltak. Szeptemberben a Hyundai 6 054 új Vernát értékesített és ezzel túlszárnyalta a Honda City és a Maruti Ciaz eredményeit is.   

Forrás: financialexpress.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei