Rekordnagyságú Accent megrendelést kapott a Hyundai
A Hyundai Accent globális gyártójaként a Hyundai Motor India
immár nemcsak a hazai és környező piacokat látja el a modell új generációjával,
de most egy hatalmas megrendelés is érkezett a Közel-Keletről.
A Hyundai Motor India Limited vállalat történelmének
legnagyobb Verna, azaz Accent megrendelését kapta nemrég. Több, mint 10 ezer kiskompakt
limuzint kell szállítaniuk a Közel-Keletre még idén decemberben, amely mellett
december végéig mintegy 20 ezer további Verna kerül különösen kedvező
bevezetési áron a hazai márkakereskedésekhez is.
India mindenkori legnagyobb autóexportőr vállalata, a
Hyundai Motor India bejelentette ugyanis, hogy 10 501 darab új generációs
Verna megrendelést kapott a Közel Kelet piacáról. A helyi piacon új generációs
Accent néven árusítják majd az autót és az indiai képviselet szerint ez a
legnagyobb megrendelés, amit valaha azóta kaptak, amióta a Verna gyártását
megkezdték Indiában.
A Hyundai Motor indiai szervezete szeptemberben 33
disztribútort hívott meg a Közel-Keletről (köztük Ománból, Szaúd-Arábiából és
az Egyesült Arab Emirátusokból), és más ázsiai piacokról (Vietnam,
Fülöp-szigetek, Sri Lanka, stb.) saját Chennai termelőbázisára. Részletes
gyárlátogatáson és egy termékismertetőn vettek részt, ahol részletesen
taglalták a minőségi paramétereket és a gyár képességeit, a túra végén pedig
egy exkluzív tesztvezetésen próbálhatta ki mindenki az új generációs Vernát.
A vállalat azt is bejelentette, hogy a Közel-Kelet mellett
hamarosan megkezdik a Hyundai Verna exportját Dél-Afrikába, más Öböl-menti és ázsiai
országokba is.
„Az új generációs Verna elsöprően pozitív véleményeket
kapott a hazai és az exportpiacokon egyaránt” – mondta Y. K. Koo, a HMIL
vezetője. „Nagyon boldogok és büszkék vagyunk arra, hogy ekkora mennyiségű
megrendelést kaptunk azután, hogy alig egy hónapja mutattuk meg az autót a
külföldi disztribútoroknak. Ez tökéletes harmóniában áll a Hyundai „Indiában
készült a világ számára” elköteleződésének és egybevág az indiai kormányzat „Made
in India” víziójával is.”
Az új generációs Verna remek visszajelzéseket kapott a hazai
piacon is, ahol bemutatót követő két hónapban 18 600 megrendelés és 143
ezer érdeklődést regisztráltak. Szeptemberben a Hyundai 6 054 új Vernát
értékesített és ezzel túlszárnyalta a Honda City és a Maruti Ciaz eredményeit
is.
Forrás: financialexpress.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!