Három napos visszatérítési garanciát vállal a Hyundai Amerikában


A Hyundai Motor amerikai képviselete vadonatúj vevőszolgálati programjában új alapokra helyezi az autóvásárlás folyamatát, a megvásárolt autókra pedig 3 napos visszafizetési garanciát is vállal. 

A Hyundai Motor vadonatúj pénzvisszatérítési garanciát dolgozott ki amerikai ügyfelei részére. Amennyiben egy ügyfél nem elégedett az általa választott Hyundai modelljével, a vállalat három napon belül visszafizeti az autóért kiadott teljes vételárat. A Hyundai szerint ez a lépés hasonlóan hatalmas, mint a 10 év vagy 100 ezer mérföldre kiterjesztett garancia, amit 1999-ben az eladások visszaesése miatt vezetett be a koreai márka.   

Október közepén a Hyundai Motor America sajtótájékoztatót tartott Kaliforniában, ahol bejelentették legújabb "ShopperAssurance" programjukat. Ennek lényege, hogy alapjaiban változtatták meg és fejlesztették tovább az autóvásárlás üzletmenetét, amelynek középpontjában a vásárlók félelmeinek, előítéleteinek kiiktatása állt. Az új program fontos pillérei a világos, átlátható árlisták, a kényelmes tesztvezetés, az egyszerűsített fizetés és a 3 napos visszavásárlási garancia. A Hyundai kereskedőinek saját oldalán közli az árengedményekkel csökkentett árajánlatokat is, így reagálva azokra a korábbi vásárlói panaszokra, amelyek szerint az egyes kereskedők árai nagyon eltérhetnek egymástól. 


Az autógyártó számításba vette, hogy a modern kor autóvásárlói szeretnének közvetlen élményekhez jutni és egyszerűen hozzájutni a termékekhez. Ezért a fentiek mellett a Hyundai felkínálja a lehetőséget ügyfeleinek, hogy az általuk választott helyszínen próbálják ki a kiválasztott típust és jelentősen csökkentették a vásárlással kapcsolatos adminisztrációt azzal, hogy a szükséges papírmunka egy részét online ki lehet tölteni. 

A tájékoztatón különösen a három napos pénzvisszafizetési garancia kapott igen nagy hangsúlyt. Ha az ügyfél valamilyen oknál fogva nem elégedett az általa választott Hyundai járművével, három napon belül visszaviheti azt a kereskedésbe, ahol visszatérítik számára a vásárló által kifizetett teljes összeget. Az egyetlen kikötés ezzel kapcsolatban, hogy az autó nem mehet többet 300 mérföldnél, azaz 483 km-nél.  


Néhány autómárka már korábban is kínált időszakosan pénzvisszafizetési garanciát, ám a Hyundai az első olyan autógyártó, amely ezt általánossá tette. A vállalat kezdetben Miami, Orlando, Dallas és Houston körzetében kínálja ezt a szolgáltatáscsomagot, 2018-tól azonban a csomag már az Egyesült Államok teljes területén működő 830 márkakereskedésre érvényes lesz.  

A Hyundai ezen lépése sorsfordító lehet amárka számáraannak érdekében, hogy megoldja jelenlegi krízishelyzetét. Korábban egyszer már történt ilyen, akkor a vásárlók bizalmának erősítése érdekében az általánossá vált 2 éves, 24 ezer mérföldes garancia helyett 10 évre és 100 ezer mérföldre kiterjesztett garanciát kínáltak ügyfeleik számára. Ezzel a lépéssel a Hyundainak sikerült meggyőznie vásárlóit arról, hogy a vállalat által forgalmazott autók kimagaslóan jó minőségűek és a különleges programnak köszönhetően az eladások ismét emelkedésnek indultak.  


A Hyundainak idén valami hasonlóan nagy változásra van szüksége ahhoz, hogy a vállalat eladásai ismét felfelé íveljenek. A vállalat idén január és szeptember vége között a tavalyinál 12,9 százalékkal kevesebb, összesen 517 174 autót tudott értékesíteni, miközben piaci részesdése 4,5 százalékról 4,0 százalékra esett vissza. 


Forrás: businesskorea.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei