A villanyautók kulcsfontosságúak a Hyundai amerikai stratégiájában

A Hyundai Motor America vezetője, Jose Muñoz egy interjúban beszélt arról, hogy a vállalat a fejlett új technológiákra támaszkodva 2025-re egymillió autót kíván értékesíteni az Egyesült Államokban.

A Hyundai kettős célt tűzött ki Amerikában: egyrészt 2025-re 1 millió darab Hyundai modell éves eladását irányozta elő, míg másrészt globális környezetbarát járműportfólióját is be szeretné mutatni a földrészen. Ezek ugyan különálló céloknak tűnnek, ám Jose Muñoz, a Hyundai észak-amerikai részlegének vezetője szerint a két célkitűzés valójában kéz a kézben járnak, hiszen a dél-koreai gyártó az elektromos és üzemanyagcellás járművek értékesítésén keresztül kívánja növelni eladásait ebben az évtizedben.  

„A növekedés több mainstream üzletágból származik" – mondta Muñoz. „Az egyik a hobbiterepjáróink növekedése. Láttuk, hogy a Palisade, a Tucson, a Santa Fe kiemelkedően teljesít." A terv második pillére a Hyundai luxusmárkájának növekedése lesz. A Genesis tavaly dobta piacra a GV80 crossovert, ebben az évben pedig azt tervezi, hogy bemutatja a GV70 modellt, amely várhatóan több volument hoz. „És lehet, hogy lesz néhány meglepetésünk, talán még ebben az évben" – mondta sejtelmesen Muñoz.

A növekedési terv harmadik és egyben legfontosabb pillére az lesz, amelyet az ügyvezető „zöld járműveknek" nevezett. „Portfóliónk nagy átalakuláson megy keresztül” – mondta. –„Plug-in hibrideket, hibrideket és akkumulátoros elektromos villanyautókat mutatunk be annak érdekében, hogy ne gyors követőként, hanem valóban úttörőkként jelenjünk meg az új és feltörekvőben lévő környezetbarát járműpiacon."

Muñoz megismételte, a Hyundai korábbi bejelentését, miszerint várakozásai szerint 2025-re évente mintegy 560 ezer villanyautót értékesítene világszerte. Globális stratégiájának részeként a Hyundai Motor Group nagyobb szerepet kíván játszani mind az üzemanyagcellás hajtásláncokban, mind az intelligens mobilitási megoldásokban, ideértve a személyes légi közlekedést is. Muñoz szerint a Hyundai 2040-ig vezető szerepet kíván betölteni ezeken az új feltörekvő piacokon, „…valahol 8-10 százalékos piaci részesedést elérve."

A vállalatnak sikerült átvészelnie a pandémiával kapcsolatos problémák nagy részét. Az Automotive News Research & Data Center adatai szerint a Hyundai márkaeladások tavaly 9,7 százalékkal csökkentek, szemben az iparág általános 14 százalékos visszaesésével. Ezzel együtt piaci részesedése a 2019-es 4 százalékról 4,2 százalékra nőtt 2020-ban, amikor 622 269 darab autót tudott értékesíteni.

Az autógyártó rugalmassága magabiztosabbá tette Muñozt abban, hogy a 2025-re tervezett egymillió darabos eladás tervét sikerül elérniük. „Amikor azt hittük, hogy a járvány egy kicsit – mondjuk úgy – stabilizálódott, elemeztük a jövőt" – mondta Muñoz. „Arra a következtetésre jutottunk, hogy jó úton haladunk ahhoz, hogy 2025-re – vagy akár már korábban – elérjük az egymillió autóeladást."

Forrás:autonews.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését