Kettős Hyundai dobogóval zárult a WTCR hétvége Portugáliában

A Hyundai Motorsport Elantra N TCR versenyautói a portugáliai WTCR hétvége második versenyén a második és harmadik helyen futottak be, így Jean-Karl Vernay és Michelisz Norbert is a dobogóra állhatott.  

Gabriele Tarquini két csapattársa mögött a negyedik helyen futott be.  Mindhárom pilóta annak ellenére tisztán el tudott rajtolni a 2. verseny elején, hogy egy elakadt autót kellett kerülgetniük a rajtrácson. Ezt követően hamar nyomást kezdtek gyakorolni az élen állókra és miután a versenyt vezető pilóta műszaki hiba miatt volt kénytelen kiállni, Vernay esélyt kapott a győzelemért küzdeni. A francia pilóta az 1. futam után rövid időre elvesztette a versenyzői rangsorban megszerzett előnyét, de dobogós eredményével visszakapaszkodott az első helyre.

„Most végre visszatértünk a pilóta bajnokság élére és a cél a lendület folytatása" – mondta Jean-Karl Vernay a verseny után. „A szezon még mindig nagyon hosszú, de a hétvégén megszerzett pontok nagyon fontosak." Ehhez Michelisz Norbi annyit tett hozzá: „Nagyon jó volt a 2. futamon a 2019-es malajziai győzelem után végre visszatérni a dobogóra. Vannak még fejlesztendő területek, de ha ezen az úton haladunk, akkor az idei szezon hátralévő részében jó helyen kell lennünk."

Estorilban ez a hétvége hullámvölgy volt, ahol minden versenyző az ellenőrzésén kívül eső történések áldozatává vált, amelyek meghatározták versenyeredményeiket. Michelisz Norbertnek hátulról nekiütköztek az 1. versenyen, és az ebből eredő ütközések miatt Vernay-nak idő előtt be kellett fejeznie versenyét. Luca Engstler egy másik autóval érintkezett, aminek következtében egy idő után korábban kellett véget vetnie a 2. versenyének, miután a sérülés defektet okozott. „Nem úgy telt a hétvégém Portugáliában, ahogy vártam" – mondta Engstler. „Ha az első körben nem keveredem bele az ütközésekbe, az 1. versenyen úgy éreztem, hogy megvan a tempóm a dobogóhoz és sajnos a 2. futam remek rajtja után defekt miatt kellett kiállnunk."

Gabriele Tarquini pole pozícióból kezdte a versenyt, de már az elején elvesztette ezt a helyét. Folytatta ugyan a vezetésért folytatott harcot, ám a korábbi eseményekből származó törmelék lassú defektet eredményezett, amely tönkretette kemény munkáját. „Próbáltam túlélni és megvolt a tempóm, hogy támadjam az előttem lévő autót. Öt-hat kör után éreztem, hogy a jobb első abroncsomban csökken a nyomás” – magyarázta Tarquini. „A 2. futam rajtja sokkal jobban sikerült. Az izgalmas első körben néhány pozíciót sikerült megszereztem és sikerült Norbi mögé kerülnöm, így végül negyedik lettem.”

Forrás: motorsport.hyundai.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei