A Hyundai IONIQ 5 és a Tucson is szerepel az új Pókember moziban

A Hyundai Motor vadonatúj IONIQ 5 villanyautója és az új Tucson is feltűnik a hollywoodi sztárok mellett a Sony Pictures vadonatúj mozijában, a „Pókember: Nincs hazaút” című alkotásban. 

A film december 17-i mozikban történő premierje előtt a Hyundai Motor integrált marketingprogramot indított, amely egy globális TV-reklámot és számos digitális promóciós tevékenységet foglal magában. A kampány a Hyundai Motor és a Sony Pictures 2020 májusában létrejött globális többfilmes promóciós együttműködésének eredménye, amely termék- és technológiai innovációkon keresztül mutatja be a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét.

„A tisztán elektromos IONIQ 5 és a vadonatúj Tucson elhelyezése a Pókember: Nincs hazaút című filmben a Hyundai Motor és a Sony Pictures Entertainment közötti stratégiai együttműködésének első jelentős mérföldköve” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor ügyvezető alelnöke, globális marketing vezérigazgatója és az ügyfélélmény-részlegének vezetője „Remek marketinghatást várunk ettől az együttműködéstől. Ez az izgalmas film és a főszereplők által játszott történet kulcsfontosságú pillanataiban megjelenő két jármű a nézők millióinak lelkesedését fogja kiváltani szerte a világon." 

A Pókember: Nincs hazaút a harmadik Pókember-film, amelyet a Sony Pictures és a Marvel Stúdió készített Tom Holland főszereplésével, aki a középiskolás Peter Parker és egyben Pókember szerepét játssza. Elődje, a Pókember: Idegenben 2019 negyedik legnagyobb bevételt hozó filmjeként 1,131 milliárd dollár bevételt hozott világszerte és minden idők 25. legtöbb bevételt hozó filmjévé vált. 

„A Hyundai a vezető technológia és a vizuálisan innovatív dizájn szinonimája, így nem meglepő, hogy élvonalbeli marketingkampányt készítettek az IONIQ 5-höz és a régóta várt „Pókember: Nincs hazaút” filmhez – aminek az alapja. személyre szabott tartalom, amelyet kizárólag ehhez készítettek” – mondta Jeffrey Godsick, a Sony Pictures Entertainment Globális Együttműködési alelnöke. Nincs kétségünk afelől, hogy a Pókember-rajongók nagyon jól fognak szórakozni ebben az innovatív együttműködésben."

A termékelhelyezési módszeren kívül a Hyundai Motor változatos marketingtevékenységeket folytat a „Pókember: Nincs hazaút” című film szellemi tulajdonjogainak felhasználásával. Köztük van az „Az egyetlen visszaút” című hosszú reklámfilm, amelyet Jon Watts, a legutóbbi három Pókember-film rendezője készített, Tom Holland pedig Pókembert, míg legjobb barátját, Ned Leeds-et Jacob Batalon alakítja.

Ebben a kisfilmben Pókember arra törekszik, hogy tisztázza a nevét, előbújik a rejtekéből és Neddel közösen 300 mérföldet utazik New Yorkba a tisztán elektromos IONIQ 5 fedélzetén. A két szereplő egy nyílt vidéken utazik a napfényt visszaverő, futurisztikus megjelenésű IONIQ 5 belső terében, útközben tréfálkozva egymással. A 30 másodperces változat 2022 januárjáig a legnézettebb televíziós műsorok részeként kerül adásba az Egyesült Államokban, Európában, Kínában, Oroszországban és más globális piacokon.

„A fejlett technológia rendkívüli dolgokat tesz lehetővé, ezért gondoljuk úgy, hogy az IONIQ 5 kiválóan illeszkedik a legújabb Pókember-mozihoz” – mondta Angela Zepeda, a Hyundai Motor America marketing igazgatója. „ A Marvel Moziuniverzum szereplőivel folytatott promóciós együttműködésünk rendkívül hatékony volt és úgy gondoljuk, hogy a Pókember-rajongók világszerte élvezni fogják, amit létrehoztunk, miközben többet is megtudhatnak az áttörést hozó elektromos modellünkről." 

Emellett a Hyundai Motor egy 30 másodperces filmet is készített a vadonatúj Tucson modern kompakt hobbiterepjárójáról. Ez a reklám a film legfontosabb jeleneteit mutatja be, beleértve azokat is, amelyekben Tucson és Tom Holland is szerepel. A közösségi médiában a Hyundai lehetőséget kínál a rajongóknak, hogy a „Hyundai IONIQ 5 x Pókember: Nincs hazaút” különleges kiadású poszterét, valamint személyre szabott digitális háttérképeket is megszerezzék. A továbbiakban az IONIQ 5 reklámfilm kulisszák mögötti filmje és más egyedi tartalmak is elérhetőek lesznek az interneten.

A „Pókember: Nincs hazaút” mozit követően a cég változatos marketingtevékenységeket fog szervezni a 2022 februárjában bemutatásra kerülő „Uncharted” című, soron következő, valamint a kritikusok által elismert, Oscar-díjas „Pókember: Irány Pókverzum” animációs filmhez kapcsolódóan, amely utóbbi film bemutatójára várhatóan 2022 októberében kerül sor. 

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését