Tovább emelkedett a Hyundai márkaértéke
A Hyundai Motor vállalat márkaértéke az Interbrand globális ranglétráján újabb egy helyet javítva immár a 35. legértékesebb márka, amely elsősorban a vállalat villamosítási és intelligens mobiltiási megoldásainak köszönhető.
A Hyundai Motor márkaértéke az Interbrand legjobb globális márkák rangsorában stabilan emelkedett tovább 2021-ben, amikor az egy évvel korábbi pozíciójához képest egy helyet javítva, összességében a 35. helyen foglalhat helyet. Az Interbrand átfogó értékelése szerint a Hyundai Motor globális márkaértéke 6,3 százalékkal 15,2 milliárd dollárra emelkedett 2021-ben, amivel immár hetedik éve a top 30-as márkák között szerepel.
Az Interbrand pozitív értékelése a Hyundai Motor környezetbarát, jövőorientált fókuszán alapszik, amely a villamosításra és az intelligens mobilitási megoldásokra összpontosít, valamint a széndioxid-semlegesség iránti 2045-re vállalt elkötelezettsége, illetve a koronavírus-járvány elleni megelőző intézkedésekként a nem személyes értékesítési csatornák létrehozása is szerepet játszott az értékelésben.
A Hyundai Motor korábbi Interbrand értékelése óta megduplázta a járművek villamosítási törekvéseit az üzemanyagcellás haszongépjármű-ökoszisztéma fejlesztésében Kínában és Európában vállalt élenjáró szerepével, amelyet a Hyundai Motor Group új HTWO üzemanyagcellás technológiás almárkája támogat.
A Hyundai Motor emellett bemutatta Elektromos Gloáblis Moduláris Platformját (E-GMP) és új dedikált IONIQ villanyautó almárkáját is. Ezt a német Autozeitung autómagazin a kompakt elektromos crossover autók összehasonlító értékelésének első helyére rangsorolta, felülmúlva ezzel a legjobb német márkák modelljeit is.
A Hyundai Motor elindított egy intelligens városépítési projektet is, amelyben bemutathatja a vállalat jövőbeli intelligens mobilitási eszközeit és szolgáltatásait. Ennek az emberközpontú, természetbarát Hyundai Urban Air Mobility (UAM) megoldás célja a robotika és önvezető elektromos járművek használata az olyan urbanizációs problémák, mint a zsúfoltság és a környezetszennyezés megoldására. 2028-ra a Hyundai Motor egy teljesen elektromos UAM modellt tervez bemutatni, amelyet városi üzemeltetésre optimalizáltak, míg a 2030-as évekre a légi taxik napi használatát is tervezi.
Ezeket a villamosítási és intelligens mobilitási terveket a Hyundai Motor a németországi 2021-es IAA Mobility kiállításon tett közelmúltbéli nyilatkozata is alátámasztja, miszerint a vállalat 2045-ig el kívánja érni a zéró nettó széndioxid-kibocsátást, amely az autógyártástól a felhasználáson át egészen az ártalmatlanításig tart. A Hyundai holisztikus megközelítése három pillérre összpontosít: tiszta mobilitás, új generációs platformok és zöld energia.
Ennél sürgetőbben érkezett a Hyundai Motor proaktív válasza a COVID-19 világjárvány okozta piaci kihívásokra, amelynek keretében például tavaly kiterjesztette a „Click to Buy” nem személyes értékesítési csatornáját az Egyesült Államokra, Európára, Indiára és más régiókra, megkönnyítve ezzel a érintésmentes értékesítés lehetőségeit a Hyundai Élő Bemutatótermeken keresztül, és új modelleket tudott online bemutatni a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében.
Idén a márka képességeinek megerősítésére tett erőfeszítéseit a Hyundai Motort 17 kategóriában díjazták, köztük például a Red Dot 2021-es „Interfész & Felhasználói Élmény Design” díja, amely szintén a márka értékének növelését szolgálja.
Forrás: hyundai.com
Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!