A BTS zenekar Hyundai Nexóval érkezett a Grammy gálára


A népszerű koreai popbanda, a BTS idén a Hyundai globális hidrogénkampányának részeként két vadonatúj Hyundai Nexo üzemanyagcellás autóval érkezett a 62. Grammy gálájára.

Noha a BTS K-pop bandát nem jelölték a legutóbb megrendezett 62. Grammy gála egyik díjára sem, azonban X Lil Nas-szal közös dalukkal fel kellett lépniük, amit sokan az esemény egyik legszórakoztatóbb pillanatának tartottak. Az „Old Town Road” remix előadása előtt a srácok stílusosan, két ezüst Hyundai Nexo üzemanyagcellás autóval érkeztek meg a Staples Center vörös szőnyegére.

Nem ez volt az első olyan alkalom, amikor egy Hyundai modellben utaztak a BTS tagjai. A csapat korábban Palisade Globális Márkanagykövetként néven vált szélesebb körben ismerté, amikor tavaly megállapodást kötöttek a márkával. Ezután egy másik díjátadóra, a Billboard Music Awards-ra két Palisade terepjárón érkeztek, mielőtt átvehették díjaikat. Most azonban a globális hidrogénkampány megkezdésével a BTS csapatát a Hyundai globális márkanagyköveteinek nevezték ki.


„A Hyundai Motor azért csatlakozott a BTS-hez, hogy ezzel is felhívja a figyelmet a hidrogénre, mint a jövő fontos energiahordozójára és annak fenntartható alkalmazására a mobilitásban, valamint erősítse a kommunikációt a millenniumi és a Z generációval, mint környezettudatos partnerekkel" – mondta Wonhong Cho, a Hyundai ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója. „A BTS-szel közös különféle kampányok révén a Hyundai Motor üzemanyagcellás technológiai hatékonyságát szemléltetve azt várjuk, hogy a fiatalok megismerjék a környezetbarát, fenntartható mobilitást, akikkel különféle véleményeket osszunk meg."

Nem meglepő, hogy a Hyundai első választása a BTS volt új kampányában. A csapat hírnevének üstökösként emelkedése továbbra is megállíthatatlannak látszik, mivel a hónap elején kiadott „Black Swan” című kislemezük már az első héten az USA második legnépszerűbb dalaként mutatkozott be. Amint a fiúk felkészülnek a következő albumuk megjelentetésére, a Map of the Soul: 7-re, tovább folytatják a Hyundai #BecauseofYou kampányának népszerűsítését, amely az autógyártó tiszta mobilitás iránti elkötelezettségére összpontosít.


Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését