Világbajnokkal mutatkozott be itthon a Hyundai új kisautója


Évindító sajtótájékoztatót tartott a Hyundai Holding Hungary, amelynek keretében megismerhettük a márka három nagykövetének idei terveit, valamint leleplezték a Hyundai vadonatúj i10 modelljét.

Két vörös lepellel letakart autó állt a Hyundai évindító sajtótájékoztatójának két sarkában, amelyekről már messziről látszott, hogy nagyon más karakterek, mégis mindkettő jellegzetesen Hyundai formájú. Ráadásul egyik sem csak díszletként szolgált, hanem fontos részét képezték az eseménynek, amit a Hyundai hazai importőre évindítóként hirdetett meg és nemcsak egy autó bemutatására szolgált, hanem nevéhez híven egyfajta áttekintést is nyújtott az évben várható tervekről, amelyekben a Hyundai márkanagykövetei, Kiss Ramóna, Michelisz Norbi és Rácz Jenő idén is nagy szerepet kapnak.


Habár már mindhárman részt vettek a tavalyi kampányban is, valójában ez volt az első olyan alkalom, amikor a márkanagykövetek így együtt mutatkoztak be a sajtónak és ezt az alkalmat megragadva az importőr képviseletében Kovács Pál igazgató az egyik lepel alatt rejtegetett Santa Fe modell kulcsait átnyújtotta Rácz Jenőnek, aki eddig egyedüliként nem használt Hyundait. Ramóna már egy ideje egy maga választotta éjfekete Tucson N Line modellt használ, míg Norbi már közel egy éve szintén egy Santa Fe terepjárót vezet a hétköznapokban. A WTCR világbajnok sportoló ugyan nem árulhatott el még részleteket idei terveiről, annyit azonban mondott, ha bármilyen sorozatban versenyezni fog, azt egy Hyundai volánja mögött teszi majd. 


Tavaly hatalmas népszerűségnek örvendett a nagykövetek főszereplésével életre hívott Hyundai Légy N magad programja, amelyben arról meséltek, ők hogyan hozták ki magukból, életük minden területén azt a csúcsteljesítményt, amit a Hyundai „N széria” autói is képviselnek. Történeteiken keresztül a néző is inspirálódhatott, hogy „N-maga” legyen és megpróbálja felülmúlni az önmagával szemben támasztott elvárásait. Rácz Jenő idén csatlakozott márkanagykövetként Kiss Ramónához és Michelisz Norberthez, akikkel a Hyundai jóvoltából egy-egy fiatal tehetségnek nyújtanak szakmai segítséget pályafutása beindításához. 


A mentorok célja, tudásuk és tapasztalatuk átadásával lehetőséget teremteni a fiatal tehetségeknek, hogy ők is képesek legyenek a csúcsteljesítményre. A Légy N magad program második évadában olyan tehetséges fiatalokat mutatunk be, akik maguk is műsorvezetők, séfek vagy autóversenyzők szeretnének lenni és már el is kezdték bontogatni szárnyaikat. Pályájuknak ezen a kezdeti szakaszán egy biztató szó, egy hasznos tanács, egy jó lehetőség óriási lökést adhat ahhoz, hogy ki tudják hozni magukból a maximumot és akár örökre megváltoztassák az életüket.   


A fő attrakció, a legnagyobb figyelem ezek után a legkisebb Hyundai modellnek jutott, amelyet a márkanagykövetek jelenlétében lepleztek le hivatalosan Magyarországon. Miközben a legnagyobb márkák a szigorú emissziós szabályok miatt egyre nagyobb számban hagyják magára a városi minik szegmensét, a Hyundai a villamosított modelljeinek köszönhetően megtarthatta az i10 típusát is, amelynek harmadik generációja immár hazánkban is elérhető. A kisautó ráadásul szinte csak külső méreteit tekintve nevezhető aprónak, belül tágas tér és a legmodernebb kényelmi és biztonsági extrák fogadják az utasokat. 


Az itthon 3,3 millió forinttól elérhető apróság 20 milliméterrel szélesebb, ugyanannyival laposabb elődjénél, miközben tengelytávja 40 milliméterrel lett nagyobb, ami még több helyet kínál az utasoknak, mint eddig. A korábbinál sportosabbra húzott vonalvezetés, a C oszlop X vonala, illetve a kettős fényezés tovább növeli a kisautó vonzerejét. A formai megújulás mellett az autó modern kényelmi és biztonsági ellátmányt is kapott, amelynek ugyanúgy része a sávtartó rendszer, mint a gyalogosfelismerő ütközésvédelem, a távolsági fényszóróasszisztens és az éberségfigyelő rendszer is. A kapcsolódási technológiát a Hyundai saját fejlesztésű Bluelink rendszere képviseli, amely az elsők között jelenik meg a márka európai kínálatában. 


Az új i10 ráadásul úgy tudott megújulni, hogy a szigorodó környezetvédelmi normák dacára meg tudta őrizni jól bevált 67 lóerős 1.0 literes háromhengeres, illetve 1.2 literes 84 lovas négyhengeres erőforrásait. Sőt, idén később megérkezik az i10 N Line kivitel is, amely megkapja a nagyobb típusokból ismert 1.0 literes, turbófeltöltéses T-GDI 100 lóerős verzióját, amellyel együtt némi optikai optikai tuninggal még dögösebbé tették az apró sportos autót. 


A harmadik generáicós Hyundai i10 már egy ideje rendelhető, első példányai március körül érkeznek a márkakereskedésekhez. Genfben pedig jön az eggyel nagyobb i20 és a frissített i30, a márka pedig még számos újdonságot és meglepetést tartogat 2020-ra. Izgalmas évünk lesz, annyi biztos.

A Hyundai évindító sajtóeseménye teljes egészében itt újranézhető: livestream.com

Forrás: Hyundai Hungary

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését