A Hyundai Nexo és a BTS világítja be a Broadway-t
A Hyundai Motor a fenntartható mobilitás iránti elkötelezettségét egy olyan, a világhírű BTS fiúbanda és a NEXO üzemanyagcellás autó főszereplésével készült öt perces filmben mutatják be, amit a New Yorki Times Square-en mutattak be.
A Hyundai hidrogénes kampányának részeként az együttműködés keretében megvalósult filmet a Marriott Hotel előtti digitális hirdetőtáblán jelenítik meg. A filmben szereplő BTS zenekar is részt vesz a Hyundai hidrogénes kampányában, amelynek részeként korábban 62. Grammy gálára is egy Nexo modellel érkeztek.
A mostani filmekben a BTS hét tagja egyenként, kézzel írt üzenetekben fogalmazzák meg, mit is jelent számukra az anyatermészet és a környezetvédelem, amit erdő, az ég, a hó és a hullámok képei színesítenek. Az üzeneteket a Hyundai Nexo képei követik, amivel a vállalat fenntartható mobilitási megoldásokba történő beruházásait és a hidrogén-társadalom fejlődésének felgyorsítását célzó elképzelésüket reprezentálják.
„Ezzel a lenyűgöző filmmel a Hyundai Motor a fenntartható mobilitás és a környezetbarát életmód iránti elkötelezettségét kívánja hangsúlyozni" – mondta Wonhong Cho, a Hyundai Motor ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója. „Arra biztatjuk ügyfeleinket, rajongóinkat és az embereket a világban, hogy merítsenek inspirációt a filmekből, hogy harmóniában éljenek a természettel."
A Hyundai Motor különböző médiafelületein február végétől feltöltött kisfilmek mellett április végéig a rajongók az egyedi Instagram-fiókjaikon a #MyCleanNature és a #BecauseofYou hashtagekkal is feltölthetik saját képeiket a természet védelme témájából, amelyekkel különféle ajánlatokat és díjakat nyerhetnek.
Forrás: hyundai.com