25 év alatt 9 millió autót gyártott a Hyundai Indiában
A Hyundai Motor India az ország első intelligens mobilitási megoldásokkal foglalkozó szolgáltatója és a kezdetek óta legnagyobb exportőre számára 2021-ben ünnepli fennállásának 25. évfordulóját.
1996. május 6-án a HMIL vezetői letették a Hyundai Motor India gyárának alapkövét, Sriperumbudurban, Tamil Naduban. Az elmúlt két és fél évtizedben ez a létesítmény folyamatosan erősödve fejlődött, a gyártási kiválóság központjaként jelent meg, jelképezve India fejlődésének erős szinergiáit. A gyártóüzem üzemeltetése a Hyundai első koreai integrált autógyárának üzembe helyezésével 1998 szeptemberében kezdődött.
„A globális termelés és kereskedelem középpontjában álló Indiát elképzelve a Hyundai 25 évvel ezelőtt kezdte meg az országgal közös fejlődés útját. Ma óriási büszkeséggel tölt el minket, hogy fenntartható és virágzó ökoszisztémát fejlesztve eljutottunk idáig, ami az indiai autóipar kollektív fejlődéséhez vezetett. A ’Haladás az emberiségért” globális jövőképünk égisze alatt a Hyundai Motor India a termékek és szolgáltatások innovációja révén továbbra is az egész piacon izgalmat vált ki. A nemzet iránti elkötelezettségünk részeként a társadalom és a közösségek javítása érdekében folytatjuk erőfeszítéseinket, biztosítva az eljövendő generáció számára a szebb és zöldebb jövő megvalósítását" – mondta S S Kim, a Hyundai Motor India Ltd. vezérigazgatója, majd hozzátette: „Célunk, hogy India legkedveltebb és legmegbízhatóbb autóipari márkává váljunk, intelligens mobilitási megoldásokat kínálva az új korszak indiai ügyfeleinek."
Az 1998-as kezdet óta a Hyundai az olyan termékeket dobott piacra, mint India ikonikus „tallboy” Santro (Atos) modelljétől – az első olyan indiai autó, amelyhez MPFI motort fejlesztettek – az új szegmensek létrehozásáig, például az i20-as prémium kisautóig – a Hyundai újrafogalmazza az élményeket és egy boldog élet emlékeit teremti meg. A Hyundai Indiában olyan megszokott definícióvá vált, amely meghatározza a mobilitás kiválóságát a szegmensek között, miközben 2020-ban a valaha volt legnagyobb piaci részesedését, 17,4 százalékot ért el.
Az elmúlt 25 év során a Hyundai több mint 4 milliárd dollárt fektetett be létesítményeibe Indiában, ahol ezalatt az idő alatt összesen több mint 9 millió autót értékesítettek. Az indiai márkakereskedések száma jelenleg 1 154 darab, míg a szervizpontok száma csaknem 1 300 darab. A márka tavaly 180 237 db hobbiterepjáró eladásával az ország első számú SUV márkájává vált.
Az elmúlt 25 év során a Hyundai folyamatosan a „Made in India” álom megvalósítására törekedett és India vezető autóexportőreként mindvégig fenntartotta ezen pozícióját. Az Indiában gyártott Hyundai modellek exportmennyisége tíz évvel a gyártás megindulása után, 2008-ban érte el az 500 ezer darabot és csupán további két évre volt szükség, hogy ennek száma 2010-re 1 millióra duplázódjon. Négy évvel később, 2014-ban a Hyundai indiai exportmennyisége elérte a 2 milliót, majd 2020-ban már a 3 milliót is meghaladta. A vállalat jelenleg a világ 88 országába exportálja termékeit.
A Hyundai a legkorszerűbb integrált gyártóüzemével világszínvonalú termékeket gyárt indiai ügyfelei számára és az ügyfelek elvárásait felülmúló új és innovatív technológiák bevezetésével finomította az ügyfelek mobilitási élményét. Ennek keretében a Kona Electric modellelbemutatták India első teljesen elektromos kisterepjáróját, míg az új Venue India első online kapcsolódó kisterepjárója lett. Indiában elsőként demokratizálták a turbófeltöltős GDi motorokat, amit a Venue, a Grand i10 Nios, az Aura, az új i20, a Creta és a Verna modellekhez is elérhetővé tettek. Ezenkívül bevezették India első online autóvásárlási programját is.
A Hyundai a Chennai melletti Sriperumbudurban 540 hektáros földterületen elterülő üzemében a gyártási kapacitás eléri a 750 ezer darabot évente. A kormány indiai gyártási kezdeményezésének támogatása érdekében a Hyundai már több mint 9 millió autót gyártott ebben a létesítményben. A Hyundai üzemét olyan kiválóságok jellemzik, mint a százszázalékos vízforgatási és esővízgyűjtő rendszer, a 2021-re 85 százalékosan megújuló energiaforrások felhasználása, stb.
Az első intelligens mobilitási megoldások szolgáltatójaként a Hyundai az átalakulásra összpontosít, amely a változó vásárlói elvárásokat is túlszárnyalja. Az új korszak vásárlói és az ezredforduló autóvásárlói megjelenésével a Hyundai olyan termékeket mutat be, amelyek megfelelnek a fiatalabb, igényesebb és haladó indiai vásárlók igényeinek. A Hyundai továbbra is a kiválóságot képviseli termék- és szolgáltatásportfóliójában, minőségi időt biztosítva a Hyundai autótulajdonosainak.
Forrás: hyundai.com
Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!