Megvan az új Hyundai Bayon hazai árlistája
Néhány nappal a világpremiert követően a Hyundai hazai képviselete nyilvánosságra hozta a vadonatúj Bayon árlistáját, amely alapján a kis crossoverért minimum 5,3 millió forintot kérnek a hazai márkakereskedők.
A Hyundai Motor március első hetében mutatta be vadonatúj Bayon modelljét, amely a márka legkisebb, belépőszintű crossover modelljeként a második negyedév során jelenik meg a kínálatban. A kifejezetten az európai piacra szánt modell az új generációs i20 modellre épülve azzal megegyező motorkínálattal, de teljesen önálló, egyedi karosszériát, modern vezetéstámogató kapcsolódási és kényelmi rendszereket kapott, amelyek az autó vételárában is visszatükröződnek.
Az új Bayon itthon az 1.2 literes, 84 lóerős szívó benzinmotorjával és manuális váltóval 5,3 millió forintért vihető haza Entry felszereltséggel. Már ebben is széria a SmartSense összefoglaló néven ismert Hyundai biztonsági csomag, benne a 6 légzsákon, ABS-ESP-VSM stabilitási rendszereken túlmenően a frontális ütközésvédelemmel, a sávtartó rendszerrel, a fáradtságfigyelővel, a távfény-asszisztenssel, az intelligens sebességkorlátozó táblafelismeréssel és a többütközéses fékrendszerrel. Van első elektromos ablak, klíma, riasztó, fedélzeti számítógép, tempomat, automatikus fényszóróvezérlés, a motoros állítású külső tükröket viszont nem lehet fűteni, nincs kormányról vezérelhető rádió és ehhez a felszereltséghez semmilyen csomag sem rendelhető.
A 1.2-es motorral szerelt Bayon Life szint 5,6 milliós árcédulájához a fentieken túl fűthető, fényezett és irányjelzős külső türkök, Bluetooth kihangosítós, multifunkciós bőrkormánnyal és USB csatlakozóval felszerelt 4 hangszórós rádió, hátsó elektromos ablakok is járnak. Ezen a szinten opcióként elérhető a kanyarodáskor szembejövő autóra figyelmeztető rendszer, a 16 colos alufelni, a fényes fekete tető, a LED fényszóró, a tolatóradar, a csúsztatható kartámasz, az automata klíma, a kulcsnélküli rendszer, valamint az ülés- és kormányfűtést magában foglaló Téli csomag is.
A következő, Comfort szinten a 6 millió forintért kínált 1.2-es mellett megjelennek a T-GDI turbómotorok is, 100 és 120 lóerős teljesítményszinttel, előbbi opcióként, utóbbi esetben szériában kínált lágyhibrid rendszerrel kiegészítve, 6,4 millió forinttól. A kis turbós motorok duplakuplungos automatával is elérhetőek, míg a lágyhibridekhez emellett iMT manuális sebességváltó is jár. A Comfort ellátmányban már széria a 16-os alufelni, itt először állítható az első biztonsági öv magassága, a tükrök elektromosan behajthatóak, van belső hangulatfény, tolatóradar, Supervision digitális műszeregység és 6 hangszórós Display Audio rendszer is. A rendelhető tételek listája bőséges, többek között akár aktív holttérfigyelő, LED hátsó lámpatest, napfénytető, vezetékmentes mobiltöltő, valamint a Navigációs, kétféle parkolási, Bose és Téli csomag is elérhető.
A Comfort csomagra épül a Limited és a Prime felszereltségi szint is, amelyek közös jellemzője, hogy kizárólag az 1.2-es szívó, illetve a 100 lovas 1.0 T-GDI turbómotorokkal és kézi sebességváltóval kaphatóak. A 6 millió forinttól kapható Limited szinten már szériában jár az automata klíma, a csúsztatható kartámasz és a fémhatású belső kilincsek, míg a Prime felszereltséghez 6,7 millió forinttól már a LED fényszórók, a kulcsnélküli rendszer, a Bluelinkes navigációs csomag, a parkolássegítő asszisztens, a tolatási ütközésmegelőző rendszer, illetve a 9 hangszórós Bose hifi is jár. Mivel ezek készletes limitált szériás autók, így ezekhez egyéb opciók külön már nem kérhetőek.
A Bayon kínálat csúcsa ezüttal is a Premium ellátmány, amelyben olyan felszerelések is szériában járnak, mint a LED első-hátsó lámpák, a sötétített hátsó üvegezés, az esőérzékelős ablaktörlő és vezetékmentes telefontöltés, merev csomagtérpadló, viszont a csomagok közül egyik sem jár szériában, azokért továbbra is külön kell fizetni. Pozitívum viszont, hogy 6,35 millió forinttól még ez a csúcsfelszereltség is kapható az alap 1.2-es benzinmotorral.
A teljes árlista innen letölthető: KATT!