A Hyundai a második legmegbízhatóbb márka Amerikában
A J. D. Power idén is elkészítette a Kezdeti Minőségfelmérését (IQS), amelyben a Hyundai márka a nem prémium autógyártók között a második helyen végzett.
Az új járművek minőségét vizsgáló 2019-es J. D. Power Kezdeti Minőségfelmérés szerint a Hyundai teljes kínálatát tekintve idén már második alkalommal a második helyen végzett a nem prémium kategóriában. A Hyundai tulajdonosok száz autóra vetítve három hibával kevesebbet jelentettek, mint a 2018-as modellévben. Az új Santa Fe a középkategóriás SUV kategória élén végzett és egyike volt annak a három modellnek, amely bemutatása évében győzni tudott. A Tucson, az Elantra, az Accent és a Veloster is kategóriája második helyén végzett, míg a Kona és a Sonata saját szegmensének harmadik helyén zárt.
Márkaként a Hyundai nyolc kategóriából kettőben győzött a legkevesebb multimédiás, valamint ülésekkel összefüggő problémák vizsgálatánál. A J. D. Power külön listázza a tervezésből, illetve anyagminőség miatt előforduló hibákat is, ahol a Hyundai a legkevesebb tervezésből adódó hibával szerepelt a nem prémium márkák között.
„A Hyundai tulajdonosok és autóvásárlók nyugodtak lehetnek, hiszen új modelljeink is az iparág legjobb minőségű autói között vannak” – mondta Barry Ratzlaff, a Hyundai Motor America vevőelégedettségi igazgatója. „A tekintélyes IQS tanulmányban elért teljesítményünk és az általános minőség iránti elkötelezettségünk bizonyíték az egész vállalat odaadására, beleértve a tervezést, fejlesztést, a gyártást, a vevőszolgálatot és a kereskedéseket, akik a legjobb minőségű autókat biztosítják vevőink számára. Büszkék vagyunk arra, hogy megőriztük minőségi vezető helyünket és továbbra is folyamatosan autóink minőségének javítására törekszünk.”
A Hyundai a 2019-es J. D. Power Jármű Megbízhatósági Felmérésén az ötödik helyen végzett a nem prémium gyártók között, amivel a vállalat hosszabb távon is bizonyította autóinak minőségét. A Santa Fe ugyanezen felmérésen kategóriája vezető helyét szerezte meg.
A J. D. Power immár 33 éve végzi el a Kezdeti Minőségi Felmérését, amelyben idén 76 256 olyan ügyfelet kérdeztek meg az első 90 nap tapasztalatairól, akik 2019-es modellévű járművet használtak. Az idén február és május között végrehajtott felmérésben 32 márka 191 modellje vett részt, amelyek közül a Hyundai 100-ból 71 hibával jóval alatta maradt az iparág 93 hibás átlagától.
Forrás: hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!