Ilyen lehet a frissített Hyundai i20 Active
Várhatóan még az idén megismerhetjük a Hyundai i20 ráncfelvarrott változatát, amelynek formai elemeit a terepesített változat is minden bizonnyal átveszi majd.
A második generációs Hyundai i20 még 2014 őszén szinte egyszerre mutatkozott be Indiában, majd Európában is, amelyet követően előbb Indiában, később az öreg kontinensen is megjelent az i20 emelt hasmagasságú, Active fantázianevű változata is. Ennek lassan három éve, így várhatóan még idén bemutatkozik az i20 modernizált változata és minden bizonnyal kicsivel később az Active is frissítésre kerül.
A helyi Indian Autos Blog a korábban már bemutatott i20 modellt követően most elkészített egy előzetes grafikát a kisautó robusztusabb változatáról is, amely alapján képet kaphatunk arról, milyen elemek változnak meg az i20 Active változatán.
A 2018-as Hyundai i20 Active változat továbbra is számos formai elemében eltér majd az alapjait adó kisautótól, így valószínűleg más lesz a hatszögletű hűtőmaszk formája, amely fekete vízszintes pálcákat és méhsejtmintázatot kap, újak lesznek a ködlámpák, az ezüstbetétes lökhárító a korábbinál is agresszívabb, lendületesebb formát ölt, míg oldalt új mintázatú alufelnik tűnnek fel, hátul pedig az eddig a lökhárítón lévő rendszámtartó a hátsó ajtóra kerül át.
Az autó méretei azonban továbbra sem változnak, az indiai változat hossza ugyanúgy 4 méter alatt marad (Európában 4 065), míg szélessége 1 760, magassága 1 555, tengelytávja pedig 2 570 milliméter, a hasmagasság pedig 19 centiméter marad. Belül elsősorban az anyagminőségen javítanak, de emellett új kiegészítők is feltűnnek majd, mint pl. a frissített 7 colos érintőképernyős multimédia, amelyben az Apple CarPlay és az Android Auto, a MirrorLink okotelefonos párosítási lehetőség is megjelenik.
A motorkínálat nem változik a frissítés során, legfeljebb a meglévő erőforrások hatékonyságán javítanak majd egy keveset a mérnökök. Indiában 1,2-es benzinmotorral és 1,4-es dízelmotorral kínálják az i20 Active modellt, Európában emellett létezik 1,0 literes háromhengeres T-GDI turbómotorral és 1,4-es szívó benzinmotorral is.
Egyelőre nem tisztázott, hogy az Active az alapot jelentő i20-al együtt, vagy esetleg néhány hónappal később fog bemutatkozni. Jelenleg még csak Indiában kezdték meg az i20 frissített változatának országúti tesztelését, európai forrásból származó kémfotókon még nem tűnt fel egyik változat sem. Ebből arra lehet következtetni, hogy az új i20 Indiában az év végén, vagy a jövő év legelején érkezhet meg.
Forrás: indianautosblog.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!