Nyolcmillió Hyundai készült Indiában
A Hyundai Motor húsz éve, 1998-ban a Santro modellel kezdte meg működését és alig húsz évvel később legördült a nyolcmilliomodik új autó, ami egy modellfrissített Creta lett.
A Hyundai Motor India Limited vállalat, India második legnagyobb személyautó-gyártója és legnagyobb autóexportőre nemrég egy új 2018-as Creta modell legördülésével ünnepelte a 8 millió legyártott autó mérföldkövét. A leggyorsabb 8 milliós mérföldkő a Hyundai figyelemreméltó indiai sikerútját hangsúlyozza ki és a vállalat azon elkötelezettségét jelképezi, amellyel a vásárlók minden vágyát kielégítő, világklasszis Modern Prémium és mércét jelentő termékeket kíván létrehozni. A Hyundai Motor India a termelés beindulását követően 5 300 967 autót adott el az indiai piacon, míg 2 703 581 autót a globális exportpiacokon.
A Hyundai chennai autógyártó létesítményében a gyártás megindulását követő alig több mint 8 évvel később, 2006-ban gördült le az egymilliomodik autó, egy Santro (Atos). Ezt követően a termelés tovább bővült, amelyeket jelezve átlagosan 18-19 havonta készült el egy újabb millió autó. A Hyundai világklasszis Modern Prémium minőségű termékek gyártása iránti elkötelezettsége a 2017-18-as gazdasági évben minden idők legnagyobb, 536 241 darabos hazai eladásához vezetett.
„A forradalmi evolúció a Hyundai egyik alapértéke” – mondta Y. K. Koo, a hyundai Motor India Limited ügyvezetője. „A mai nap figyelemreméltó és különleges nap a Hyundai Motor India életében azzal, hogy elértük a nyolcmilliós darabszámot. A Hyundai az egyetlen olyan autógyártó, amely ezt képes volt ilyen rövid idő alatt elérni, miközben termelési képességünket, ügyfélkezelésünket, marketing innovációinkat és társadalmi felelősségvállalásunkat is folyamatosan fejlesztettük. India legkedveltebb és legmegbízhatóbb márkájává válási utunkon kibővítettük korlátainkat és minden lépésünkkel új kihívást vállaltunk. Víziónk szerint a Hyundai ’Élethosszig terjedő partner az autómobilitásban és azon túl is’. Köszönöm ezt az eredményt a vásárlóinknak és a Hyundai család összes tagjának.”
A Hyundai Motor India először 1998-ban jelent meg a piacon innovatív és első magasított tetős formatervű Santro modelljével, amit hengerenkénti befecskendező rendszerrel és olyan Bharat Stage – II technológiákkal láttak el, amelyek örökre megváltoztatták az indiai autós iparágat. A Hyundai Motor India üzemeiből összesen 1,85 millió darab kelt el világszerte. Az indiai vásárlók számára a legmagasabb szintű kiszolgálás iránti elkötelezettség jegyében a vállalat 2002-ben mutatta be első dízelmotoros autóját, az Accent CRDi-t. ASantro és az Accent sikereit később más globális prémiumtípus ismételte meg – a Sonata, a Terracan, az Elantra és a Getz.
Az indiai vásárlók jobb megértése és az indiai termékportfólió erősítése érdekében, valamint a márka globális modelljeinek minél teljesebb helyi viszonyokhoz és vásárlói igényekhez igazítása céljából 2006-ban a Hyundai egy saját kutató-fejlesztőközpontot is létrehozott az indiai Hyderabadban, amely azóta is szoros kapcsolatban áll a Hyundai központi Namyang fejlesztőközpontjával és a Hyundai Motor India gyáraival is.
A Chennai közelében, 535 hektáros területen elterülő Hyundai Motor India termelőüzeme egy valódi gyártási gyöngyszem. A nyolcmilliós terelési mérföldkövet a fejlett gyártási technológia, a legjobb minőség-ellenőrzés és a a szigorú tesztelés eredményeként jöhetett létre. A Hyundai 20 éves helyi történetében az első üzem 1998-ban kezdte meg működését, amit tíz évvel később, 2008-ban követett a második gyár felépítése, amellyel együtt a termelési kapacitás évi 700 ezer darabra emelkedett és így ki tudták elégíteni a termékek iránti hazai és globális keresletet is. A Hyundai az indiai üzemben mutatta be elsőként az Én Helyem, az Én büszkeségem (My Place, My Pride – MPMP) koncepciót6 pillérre épül: Biztonság, Minőség és Hatékonyság, Tömegcsökkentés, Költségcsökkentés, Munkaterület-tisztaság és Munkamorál. Az MPMP révén a Hyundai Motor indiai üzeme elnyerte a Hyundai Motor 2016-os Innovatív Díját, a 2017-es Platinum Kiválóság Díját és az Első számú Termelésbiztonsági díjat is.
A Hyundai Motor India darabszámai évről évre emelkedtek, ahogy a vállalat olyan divatdiktáló és mérceként tekinthető autókat mutatott be, mint a Hyundai i10, Elite i20, Xcent, Verna és az India legkedveltebb SUV-ja, a Creta. Mindegyik termék a kategória legjobbjaként már megjelenésekor forradalmasította az indiai autóipart. A 2015-ben érkezett Creta új fejezetet nyitott az indiai hobbiterepjáró-piacon és kategóriájának legjobbika mellett a legelismertebb modelljévé vált. A Hyundai máig az egyetlen olyan indiai autógyártó vállalat, amely 5 Indiai Év Autója (ICOTY) díjat nyert az i10, a Grand i10, az Elite i20, a Creta és az új generációs Verna modelljeivel.
A Hyundai Motor India 1998 óta számos szervizprogram indításával igyekszik az eladott modelleket megfelelő szinten karbantartani és a bővülő termékpalettával együtt a 493 kereskedést és több mint 1 300 szervizt is megerősíteni. Az idei huszadik évforduló alkalmából a Hyundai autói most 3 éves garanciával és segélyszolgálattal vásárolható meg. A Hyundai emelkedő vásárlói bizalmát tovább erősíti, hogy a JD Power 2017-es felmérésének szervizindexén az első helyen végzett.
India legnagyobb autóexportőreként a HMIL a Hyundai Motor kritikus globális exportbázisává vált. A Hyundai Motor India 1999-ben azzal kezdte meg nemzetközi eladásait, hogy 20 darab Santrot szállított Nepálba. Mára a Hyundai Motor India 40 százalékos termékexportjával jelentős mértékben hozzájárul India gazdaságához, hiszen 1999 óta 2,7 millió jármű került külföldre. A HMIL jelenleg több mint 88 országba exportál Afrika, Közel-Kelet, Latin-Amerika és Ázsia-Óceánia térségében.
Forrás: hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!