Szaúdi női véleményvezéreket látott vendégül a Hyundai


Három szaúdi származású női befolyásoló látogatott a Hyundai meghívására nemrég Koreába, akikkel márkanagykövetekként a vállalat a királyságban élő nőket kívánja megszólítani.  

A három hölgy között volt a vállalkozó és életstílus tanácsadó Bayan Linjawi, az utazási blogger, rádiós műsorvezető és divatimádó Shadia Abdul Aziz és a divattanácsadó üzlettulajdonos Reem Faisal. Koreai utazásuk alatt megismertették őket a Hyundai Motorral és annak termékeivel, ellátogattak a termelési, formatervezési és kutatólétesítményekbe is. A program során megérthették azt az innovatív és fejlett gondolkodásmódot, amely megjelenik a mai Hyundai modellekben és persze lehetőségük volt megtapasztalni a koreai kultúrát és örökséget is.     


„Ez egy izgalmas pillanat a szaúd-arábiai nők és a helyi autóvezetők számára és a Hyundai pedig elkötelezett abban, hogy aktív szerepet töltsön be ebben a történelmi változásban” – mondta Mike Song, a Hyundai Motor Afrika és Közel-Kelet régiójának vezetője. „A Hyundai új modelljei vonzóak lehetnek a hölgyek számára az életük bármely szakaszában, a fiatalabb, stílusra fogékony vezetőktől a praktikumot és minőséget értékelő hölgyekig. Ahogyan márkanagyköveteink beülnek a vezetőülésbe, stratégiánk részeként bemutatják ezeket a képességeket a nőknek.”


A Hyundai a formatervet és a biztonságot azonosította, mint a szaúdi nőknek különösen fontos vásárlási tényező, ezért ezeket az értékeket hangsúlyozva kínálja termékeit különböző szegmensekben, így a limuzinok és a hobbiterepjárók között is. A vállalat tradicionális típusai között van az Azera, a Sonata és a Tucson, amiket kulcsfontosságú termékként népszerűsítenek majd az új Kona kompakt terepjáró mellett. 


A márkanagykövetek ezen Hyundai modellek példányait használnak a jövőben, amikor csatlakoznak Szaúd-Arábia első női sofőrjeihez és megosztják tapasztalataikat rajongóikkal és követőikkel. Szerepléseik a digitális médiát, közösségi médiát és különböző eseményeket is magukban foglalják, amelyeket a Hyundai kampányán belül végeznek.  

Forrás: arabnews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését