A Hyundai egy új vevőszolgálati robotot készített

A Hyundai Motor Group bemutatta „DAL-e” nevű, rendkívül fejlett ügyfélszolgálati robotját, amely a pontos felismerési és mobilitási funkciók segítségével önállóan képes az emberekkel kommunikálni. 

A DAL-e rövidítés a „Vezess, Segíts, Köss össze, közös élmény” (Drive you, Assist you, Link with you-experience) szavakra utal. Az automatizált ügyfélszolgálat jövőjének úttörőjeként tervezett DAL-e az arcfelismeréshez a legmodernebb mesterséges intelligencia technológiával, valamint egy automatikus kommunikációs rendszerrel van felszerelve, amely egy nyelvfelismerő platformon alapszik.

„A DAL-e egy olyan új generációs szolgáltatási platform, amely bármikor automatizált ügyfélszolgálatot kínál. Várhatóan olyan hírvivő lesz, amely a hagyományos robotoknál meghittebb és személyesebb módon képes következetes üzeneteket eljuttatni az ügyfelekhez” – mondta Dong Jin Hyun, a Hyundai Motor Group alelnöke és a Robotikai Labor vezetője. „Folyamatos frissítésekkel és fejlesztésekkel a DAL-e érintésmentes környezetben friss, kellemes élményeket nyújt értékes ügyfeleink számára. Célunk, hogy a DAL-e zökkenőmentes és szórakoztató kommunikációt folytasson az ügyfelekkel és értékes szolgáltatásokat nyújtson számukra."

Január végén a Hyundai Motor Group bejelentette, hogy a DAL-e robotot a Hyundai Motor Szöul déli részén fekvő bemutatótermében felavatták és megkezdte kísérleti működését. A kísérleti üzemet követően várhatóan számos olyan területen alkalmazzák majd, ahol az ügyfelekkel mindennapi interakciókra van szükség, például a Hyundai Motor és a Kia további bemutatótermeiben.

Csonka, humanoid felépítése (1160 X 600 X 600 mm és 80 kg) révén a robot bizalmat áraszt, amivel a DAL-e lényegesen könnyebb és kompaktabb, mint a piacon lévő egyéb ügyfélszolgálati és idegenvezető robotok. Az ügyfelekkel történő szoros interakció érdekében barátságos, érzelmekkel teli fizikai jellemzőkkel rendelkezik. Abban az esetben, ha egy ügyfél maszk nélkül lép be a bemutatóterembe, az android ezt felismeri, és azt tanácsolja az ügyfélnek, hogy viseljen ilyet. Kommunikációs képességét tekintve automatizált és zökkenőmentes párbeszédet folytathat az ügyfelekkel azáltal, hogy hasznos információkat nyújt a termékekről és szolgáltatásokról, valamint reagál a verbális és érintőképernyős parancsokra is.

A mobilitás szempontjából a DAL-e szabadon mozoghat és minden irányban mozgó négy kerekével a kijelölt helyekre kísérheti az ügyfeleket. Ezenkívül szórakoztató információkat is nyújt, például úgy magyarázza el a járművek tulajdonságait és a technológiákat, hogy vezeték nélkül csatlakozik a helyszínen található nagy kijelzőhöz, arra bátorítja a látogatókat, hogy közös fényképeket készítsenek, valamint mozgatható karjaival integet is.

A kísérletben részt vevő kiállítási csarnokban a DAL-e-nek köszönhetően megkönnyíti a személyzet munkafolyamatát és gyakorlati segítséget kínál az ügyfeleknek, különösen azoknak, akik a koronavírus-járvány miatt nem igényelnék az emberi alkalmazottak segítségét, valamint azoknak, akik forgalmas csúcsidőszakokban, például hétvégén látogatják a bemutatótermet. A Hyundai Motor Group a kísérleti üzem adatai alapján a DAL-e folyamatos frissítését tervezi, fejlett androidos robotként tökéletesítve működési képességeit.

Forrás: hyundai.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését