A Hyundai Tucson és Dönci az AutóSámán mozijában

Újra együtt forgathattam az AutóSámán csapatával, akikhez az elsők között érkezett új Tucson generáció bemutatásába december végén én is bekapcsolódhattam.

Miután a hatvani Hyundai szalonban december elején már csináltunk egy gyors körbejárós statikus bemutatót, az AutóSámán még az év vége előtt és az elsők között néhány napra az importőr tesztautóját is megkaphatta. Persze nekem se kellett több, így amikor Gábor meghívott, természetesen azonnal igent mondtam a felkérésre és már csak reménykedtem, hogy sikerül hétvégére szervezni a forgatást. Sikerült. 

Így aztán december utolsó vasárnapján újra nyakamba vettem a fél országot, hogy délelőtt már a Hungaroring melletti benzinkúton kávézva beszélgessünk az élet nagy dolgairól. A gyors koffeinbevitel után Gábor kezembe nyomta a Tucson kulcsát és az ő navigálása mellett a mogyoródi önkiszolgáló autómosóhoz gurultunk. Itt egy kicsit várakoznunk kellett, de így legalább egy kicsit jobban is körbe tudtam nézni az új Tucson ultramodern belterében, mosás közben pedig az autó jellegzetes külső részletei is előbukkantak a kosz alól. 

Aztán a Hungaroring melletti parkolóba visszatérve Gilberto, az operatőr nekilátott elkészíteni a vágóképeket, mi pedig Gáborral csináltunk egy több mint 20 perces körbejárós Facebook Live videót az autóról. Ez a fagypont körüli hidegben kiváló bemelegítés volt aztán a „nagymozi” elkészítése előtt, amire csak ezután került sor. Ebben szinte ugyanazokat mondhattam el, amit az élő bejelentkezés során, viszont annál talán egy kicsit összeszedettebben. 

Ezután már csak a mozgó vágóképek rögzítése maradt hátra, amihez most is a saját i30 kombimat használtuk fel. Gilberto előbb a csomagtérben a hátsó biztonsági övbe csimpaszkodva vette a Tucson frontrészét, majd mellém beülve az anyósülésről kihajolva az autó hátuljáról is készített néhány képet. Eközben nekem csak annyi dolgom volt, hogy Gáborral folyamatos kapcsolatban maradva tartom a 20-30 km/órás tempót.

A film „dobozba” került, amit egy gyors másodkávéval ünnepeltünk meg a benzinkúton, majd lőttünk még néhány közös fotót, mielőtt elköszöntünk egymástól. A szuper hangulatú forgatás végeredményét pedig mostanra egy újabb Autósámán Autósmozi őrzi. Íme a végeredmény, fogadjátok szeretettel:   


Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei