Amerikába is megérkezett a frissített Hyundai Kona család

A Hyundai Motor amerikai képviselete bemutatta a Kona és a Kona Electric legújabb, frissített változatát, amely mellett a kisterepjáró 195 lóerős új N Line változata is bemutatkozott. 

A Hyundai a 2022-es modellévre merészebb formákkal frissítette fel a Kona benzines és elektromos változatait. A tavasszal az amerikai márkakereskedésekbe is megérkező kínálathoz hamarosan a sportos N Line és a még sportosabb N modell is hamarosan csatlakozni fog, utóbbi várhatóan csak az év végén érkezik meg.  

Az új külsőhöz elöl újratervezett lökhárító, nagyobb méhsejtmintás hűtőmaszk, illetve újratervezett fényszórók járnak, amellyel a kisterepjáró még agresszívabb, egyben vonzóbb küldőt kapott. A hátsó rész is hasonlóan alakult át, aminek köszönhetően az új modell a Hyundai szerint 4 centivel hosszabb lett, mint elődje. A kicsit sportosabb N Line hűtőmaszkja felett három kis légbeömlő, színre fújt betétek és sportos 18 colos alufelnik mutatják az újdonságot. A Kona Electric korábbi mintás frontmaszkját egy egyszerűbb, simább felületű frontrész váltotta fel, amely mellett a benzinesek új első-hátsó lámpáit és hátsó kialakítását is megkapta.    

Az új Kona belső terének központjában az alapáron 8 colos érintőkijelző áll, amely mellett teljesen digitális műszerfal is rendelhető. Az N Line és a Limited modellekben a 10,25 colos középső multimédiás kijelző már alapáras tétel, amelyben a vezetékmentes Apple Carplay és az Android Auto is használható. A Hyundai szerint a hátsó utasok lábtere kissé megnőtt, miközben a második sor mögötti csomagtér mérete változatlan maradt. A Bluelink alkalmazás továbbra is három évig díjmentesen jár, amelyben a Kona Electric tulajdonosok már akár a töltési helyet és időpontot is lefoglalhatják maguknak.  

Az amerikai Kona SE és SEL modellek a korábbiakhoz hasonlóan egy 147 lóerős 2.0 literes négyhengeres szívómotort kapnak, míg a Limited és az N Line változatok a korábbinál 20 lóerővel izmosabb, 195 lóerős 1.6 literes T-GDi motort kapnak hétfokozatú duplakuplungos váltóval. A legerősebb Kona N sportmodell a Veloster N 2.0 literes, 275 lovas turbómotorját kapják meg. A Kona Electric 64 kWh-s akkumulátorával a korábbiakhoz hasonlóan 258 mérföldet, azaz 413 kilométert tud megtenni egy feltöltéssel. 

A 2022-es Hyundai Kona, a Kona N Line és a Kona Electric tavasszal érkezik az amerikai márkakereskedésekbe. A hivatalos árlistát még nem hozták nyilvánosságra, de az indulóár valahol 21 ezer dollár (kb. 6,1 mFt) körül lehet, míg az N Line változatok akár a 30 ezer dollárt (kb. 8,9 mFt) is elérhetik. A Kona Electric még ennél is drágább, kicsivel 40 ezer dollár (kb. 11,9 mFt) alatt lesz megvásárolható az Egyesült Államokban.  

Forrás: caranddriver.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését