Hatalmas töltőparkot alakított ki a Hyundai európai központjánál

A Hyundai Motor Offenbachban található németországi és európai központja nemrég egy 64 állomásos töltőponttal gazdagodott, amit hamarosan további 58 töltőhellyel kívánnak bővíteni és egy harmadik fejlesztési lépcső sem elképzelhetetlen. 

A Hyundai központja csupán néhány méterre fekszik a Main folyótól – ami egy hatalmas üvegkocka, feltűnő kerek bejárattal, amely az üzleti tevékenységek összevonása mellett kétségkívül reprezentatív funkciókat is ellát. Kezdetben csak a Hyundai európai központja volt az offenbach-i Kaiserlei utcában, ám 2013-ban a Heilbronn melletti Neckarsulmban működő német központ egy kiterjedt épületbővítés részeként ide költözhetett. Jelenleg körülbelül 350 ember dolgozik a két központban, közülük 233 a Hyundai Motor Deutchland alkalmazottja.

A vállalatok, alkalmazottak és vendégek elektromos járműveinek töltési koncepciójával, amely a végső bővítéssel összesen 172 töltőpontot tartalmazhat, a Hyundai most mércét állít fel a telephelyek kereskedelmi töltőparkjainak területén. A koreai autógyártó nyáron kezdetben 64 váltóáramú töltőpontot létesített itt – kettőt a vendégparkolóban, az összes többit pedig a székházak földalatti parkolójában. Míg a két felszíni töltő a látogatók számára hozzáférhető, a garázsban csak az alkalmazottak és a vállalat járműveit lehet feltölteni.

A Hyundai a stuttgarti eliso GmbH töltésinfrastruktúra-szakértőt bízta meg a rendszer tervezésével, megvalósításával és üzemeltetésével. Hauke Stamer, az eliso GmbH projektért felelős vezetője betekintést engedett a cég eddigi legnagyobb ilyen megvalósított projekt kihívásaiba: „Hasonló számú töltőponttal rendelkező projekteket már korábban is megvalósítottunk, de tekintve, hogy a kezdeti tervezéstől a telepítésig és az üzemeltetésig mindent saját forrásból hajtottunk végre, ez a projekt az egyik eddigi legátfogóbb." Nemcsak a viszonylag összetett csatlakoztatási helyzet támasztotta nehézségeket kellett leküzdeni, hanem az is kisebb nehézséget jelentett, hogy a mélygarázsban már a projekt előtt egyedi töltőállomások álltak rendelkezésre.

Alapvetően a stuttgarti székhelyű vállalat végzi a rendszer teljes operatív irányítását. Az alkalmazotti azonosítókat és a belépőkártyákat egy háttérprogramon keresztül rendelik hozzá a költséghelyekhez és az üzleti egységekhez, a Hyundai a hónap végén részletes elemzést kap az összes töltési folyamatról. „Ez egy nagyszerű projekt, amelyet a sokféle követelmény és a járvány ellenére is a tervek szerint pontosan tudtunk megvalósítani" – összegzi Hauke Stamer. Az a járműtöltési lehetőség valódi hozzáadott értéket kínál a Hyundai és alkalmazottai számára.

Forrás: electrive.net

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei