A Hyundai európaibb, mint valaha


A Hyundai Motor tervezői a jövőben minden eddiginél jobban meg kívánnak felelni az európai elvárásoknak és ennek legfontosabb képviselője az új Hyundai i30 lesz. 

A Hyundai i30 előzetes bemutatóját a márka offenbachi központjában tartották szeptember elején, míg a hivatalos bemutatóra a Párizsi Autószalonon került sor októberben. Ez is jelzi, milyen fontos szerepet tölt be az i30 a Hyundai európai kínálatában, amely minden eddiginél európaibbá válik a jövőben. „Egy autó, amelyet Európában formáltak és fejlesztettek a legigényesebb európai vásárlók számára.” Ez a kijelentés többször is elhangzott, ahogyan az is, hogy a Hyundai 2020-ra az elsőszámú ázsiai márkává kíván válni Európában.  

„A koreai központ tisztában van Európa fontosságával, ők azok, akiknek az összes projektünket engedélyezniük kell” – mondja Thomas Bürkle, a Hyundai Motor Europe Technológiai Központjának fő formatervezője. "A befektetés hatalmas – ne felejtsük el, hogy nekik kell mindezt finanszírozni. Tudják, hogy az európai piac a legigényesebb.”


Nemcsak a jármű minőségéről van szó, annál sokkal többről és ezt a Hyundai minden új modelljével tapasztalja az egyes európai piacokra bevezetéskor. „Ott van a termékminőség természetesen, de amellett ott van a futáskultúra és a kezelhetőség is” – mondja Bürkle. „Mindez pénzbe kerül és koncentrált befektetést igényel. Emiatt az európai piac nem is a legnyereségesebb autópiac.” 

Bürkle azt is elmondta, a Hyundai nem éppen a legkönnyebb utat választotta akkor, amikor rengeteget fektetett a vállalat európai infrastruktúrájának felépítésébe – beleértve a Nürburgringen felépített tesztközpontot és a Törökországban, valamint Csehországban felépített gyáregységeket. „Összehasonlítva Kínával, Brazíliával, vagy más piaccal, egyáltalán nincs könnyű dolgunk itt Európában. Másik oldalról viszont Koreában pontosan tudják, ha egy autó itt megjelenik, sikeres lesz olyan márkákkal szemben, mint pl. az Audi vagy a Volkswagen… akkor büszkék arra és tudják, hogy a befektetésük megtérül.”


Ez az oka annak, hogy a Hyundai ilyen mértékű infrastruktúrával rendelkezik Európában és ezért várható, hogy a jövőben is ez a trend fog folytatódni.. Ez egy kicsiny, de jelentős szelete a Hyundai azon törekvésének, hogy a legmagasabb szinten versenyezzenek az eladások és a termékminőség területén. „Ezért is olyan fontos a Nürburgringen felállított tesztközpont. Nem elsősorban a köridőkről van szó – a Hyundai kegyetlenül meghajtotta az új i30-ast is a Zöld Pokolban. Ez az autó csak a versenypályán több mint 10 ezer kilométert teljesített, ami a normál életben 150 ezer kilométernek felel meg” – magyarázza Bürkle. „Mivel az autó nem robbant le a pályán, biztosak lehetünk benne, hogy biztonsággal fog működni a világ bármely pontján.”  

Bürkle szerint a hosszú garanciaidő és a termékbe vetett hit eredményeként a Hyundai időtálló márkává válhatott az európai piacon is. „A megbízhatóság és a gyártási minőség egy ilyen garanciacsomaggal együtt bizalmat kelt az autó iránt” – mondja. „Mi tudjuk, hogy az autó nem romlik el. A megbízhatóság sokak számára unalmas téma lehet, mégis rendkívül fontos. Különösen az olyan távoli vidékeken, mint pl. Ausztrália egyes részein. Nem engedhetjük meg, hogy az autóink elromoljanak.”


Bürkle ragaszkodik ahhoz az elgondoláshoz, amely szerint a legigényesebb vásárlókra fókuszálva – a Hyundai szerint ez Európa – a világ minden más piacára is jobb termékek születnek. „A megbízhatóság az alapvető minőségi kritérium számunkra. Persze ehhez a termékminőség is hozzátartozik, de ezzel együtt bízni kell az autóban. Az ember legnagyobb értéke a családja, amely használja az autót. Ez biztonságról és megbízhatóságról szól.” 

Forrás: caradvice.com.au

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei