Karácsonyi Ajándékok Döncitől



Kinőttem a világot, létrehoztam hát a saját Univerzumomat, amit karácsonyi ajándékként szeretnék Veletek is megosztani! 

Elérkezettnek láttam az időt arra, hogy a blog olvasói egy közösségben ismerkedjenek meg egymással, kötetlenül beszélgessenek, eszmét és tapasztalatokat cseréljenek, ezért megalapítottam a Dönci Hyundai-Kia Univerzum facebook csoportotAutók, sztorik, érdekességek, élmények, stb. minden jöhet, ami Hyundai (Motor Group)! A lényeg, hogy érezzétek jól magatokat benne legalább annyira, mint én! Gyertek, csatlakozzatok minél többen! 

A csoport mellett idén egy különleges, két részből álló cikksorozattal is készültem a karácsonyra: megismerhetitek a Hyundai Motor Rali-Világbajnokság győztes csapatának történetét, amelynek csak egy része kezdődött 2012-ben, az eredete azonban valójában jóval régebbre, 30 évre nyúlik vissza. Érdemes továbbra is netközelben maradni és olvasni a bejegyzéseket. Ezzel az útravalóval 

Minden Kedves Olvasómnak, Követőmnek Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok!



Dönci

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését