Tovább emelkedett a Hyundai márkaértéke


A Hyundai Motor márkaértéke folyamatosan növekszik, az Interbrand idei 36. és az autógyártók között elért hatodik a helyével a vállalat öt egymást követő évben megőrizte helyét a világ 40 legnagyobb vállalata között. 

Az Interbrand legfrissebb felmérése szerint a Hyundai Motor márkaértéke a 2018-as 13,5 milliárdról idén 4,6 százalékkal 14,1 milliárd dollárra emelkedett. Amióta a vállalat márkaértékével 2005-ben bekerült a száz legnagyobb vállalat közé, a Hyundai Motornak 15 egymást követő évben sikerült az első százban maradnia. 2005-től a társaság 48 helyet javított, miközben a monetáris márkaértéke 10 milliárd dollárral növekedett. (2005-ben a márka a 84. helyen kezdett, a márkaérték pedig 3,5 milliárd dollár volt)

Különösen fontos, hogy a Hyundai Motor a világgazdaság elhúzódó lassulása közepette idén több mint négy százalékkal tudott növekedni az előző évi eredményéhez képest és 2015 óta öt évben folyamatosan az első 40 vállalat közé tartozik. „A Hyundai márkaértékének közelmúltbeli fejlődéséhez nagyban hozzájárultak a hidrogénnel kapcsolatos agresszív beruházások és a jövőbeni mobilitási technológiákban folytatott üzleti tevékenységük bővítésére irányuló folyamatos erőfeszítések” – mondta Mike Rocha, az Interbrand Brand Valuation globális igazgatója. „Ezenkívül a Hyundai a hidrogén alapú társadalomról alkotott egyértelmű jövőképe és a robotikai üzletágba történő belépése bebizonyította, hogy a vállalat proaktívan reagál a jövőbeni mobilitási iparban bekövetkező változásokra."


A Hyundai 2030-as üzemanyagcellás víziója, a hidrogénalapú társadalom létrehozásának felgyorsítására vonatkozó ütemterv az ezzel kapcsolatos innováció felgyorsítása és a tiszta energia által elérhető világ megvalósítása érdekében kibővíti az üzemanyagcellás rendszerek gyártási lehetőségeit az autóipari ágazaton túlra. A 60 vezető energiaügyi-, közlekedési és ipari vállalat tömörítő, hosszú távú elképzelésük szerint globálisan a hidrogéngazdaságot támogató Hidrogén Tanács társelnökeként a Hyundai Motor Group vezető szerepet vállal a hidrogénalapú energiafelhasználás átmenetének felgyorsításában is. 

A Hyundai Motor erőforrásait aktívan a jövőbeli mobilitás felé is fordítja. A leginkább járműveket forgalmazó autógyártók szokásos paradigmájától eltávolodva a társaság üzleti portfólióját a jövőbeli mobilitás irányába osztja fel, ideértve a robotikát, a mikromobilitást, az autómegosztást, az kapcsolódási technológiákat és más területeket. Mindezek az innovációk fontos szerepet játszanak a márka versenyképességének fokozásában a különféle ágazatokban.


A fentebb említett fejlesztéseken túl a Hyundai Motor márkaértékének növelése érdekében tett saját erőfeszítései szintén azt tették lehetővé, hogy a vállalat az Interbrand Legjobb Globális Márkák 2019 ranglistáján magas pozíciót szerezzen. Tavaly a vállalat első dél-koreai autógyártóként megkapta a „Red Dot: A 2018-as Év Márkája” címet, amelyet olyan márkák kaphatnak meg, amelyek nagyon magas szintű innovatív formai megoldásokat mutattak be és egyben elismerik a formatervezés minőségét és a márka menedzsmentjének döntőképességét. A díj részeként a Hyundai összesen négy Red Dot és három Red Dot: a Legjobbak legjobbika címet is megszerezte.

„A Hyundai Motor arra törekszik, hogy vezető szerepet töltsön be a jövőbeli mobilitásban azáltal, hogy az autóiparban bekövetkező elsöprő változásokat új lehetőségekké alakítja” – mondta Wonhong Cho, a Hyundai Motor globális marketing igazgatója. „A jövőbeni hidrogénalapú társadalom és a mobilitási vállalkozások érdekében elvégzett merész befektetésekkel, miközben kihasználjuk technológiai versenyképességünket, a Hyundai Motor minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy innovatív és kreatív márkanévvé váljon."


A márkanevek értékével foglalkozó világszerte elismert Interbrand tanácsadó cég, évente értékelést készít a nagyobb globális márkákról, amit az Interbrand Legjobb globális márkarangsorként hoz nyilvánosságra. Minden márka jelenlegi értékét a pénzügyi és marketingtevékenységek átfogó értékelésének alapján számítják ki, amelyek alapján meghatározzák jövőbeni bevételeiket.

Forrás: hyundai.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését