A Ford Focus RS mérnöke is a Hyundainál folytatja


A Hyundai csoporthoz az utóbbi évtizedben sok nagy név csatlakozott már: Peter Schreyer, Luc Donckerwolke, Thomas Schemera és Albert Biermann. Most újabb névvel bővül a lista.

Nagyon úgy tűnik, a Hyundai újabb lépést tett annak érdekében, hogy N sportmárkájának jövőbeli csúcsmodellje valóban minden képzeletet felülmúló képességekkel rendelkezzen. Úgy hírlik ugyanis, hogy Tyrone Johnson, aki a Ford Performance korábbi vezető mérnökeként Focus RS fejlesztéséért volt felelős, elfogadta a Hyundai csoport állásajánlatát és a jövőben a koreai cégnél folytatja karrierjét. 


A hírek szerint Johnson a Járműintegrációs részleg vezetője lesz, miután a posztot betöltő Albert Biermannt a Hyundai csoport teljes kutatási-fejlesztési részlegének vezetőjévé nevezték ki. A korábban a német BMW M sportmárkájának fejlesztési főnökeként dolgozó Biermann fontos szerepet töltött be a Hyundai N sportmárkája hitelességének kialakításában. A sportmárka az ú irányítása alatt mutatkozott be és az i30 N, a Veloster N is az irányítása alatt született meg. De említhetnénk még a Kia Stinger GT-t, vagy akár a Genesis G70-et is. 


Biermann utódaként Johnsonnak is hasonló feladatai lesznek, ám a Ford Performance-nál elért eredményei alapján képes lesz ezeket ellátni. Azt, hogy melyik modellnél lesz érezhető a munkája, egyelőre még nem tudni, ám gyaníthatóan neki is köze lesz majd a Hyundai tervezett N csúcsmodelljéhez is. Az autó születését Thomas Schemera, a Hyundai Nagyteljesítményű Járműfejlesztési és Motorsportrészlegének vezetője már 2018-ban elismerte és úgy írta le, mint egy „egzotikus” szupersportkocsit.  Példaként a középmotoros Hyundai RM16 N tanulmányt említette, így várhatóan egy kétüléses szuperautóra számíthatunk majd.

Forrás: thedrive.com

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését