A Hyundai Motor is támogatta a Föld Órája mozgalmat
A Hyundai Motor idén már hatodik éve vett részt a Föld Órája mozgalomban, amely a klímaváltozással kapcsolatos tudatosság felhívására létrehozott egyik legnagyobb kezdeményezés.
A Hyundai Motor Europe idén már hatodik alkalommal vesz részt a Föld Órája mozgalomban azért, hogy felhívja a figyelmet és egyértelmű jelzést adjon a klímánk megóvására. Az „Egy élhető bolygó” mottója szerint a vállalat Offenbachban található európai központjának összes fényét március 30-án egy órára lekapcsolták.
„A Hyundai Motor elkötelezettsége a tisztább környezetért nemcsak a Föld Órája idejéig szól. 2021-re modelljeink kétharmadát valamilyen elektromos változatban is kínálni fogjuk” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe vezetője. A Hyundai Motor kínálja a piac legszélesebb körű alternatív erőforrásait, számos zéróemissziós modellt is felvonultatva. A vállalat termékportfóliójának környezetbarát kínálatában jelenleg a Kona Electric és a Nexo, valamint a nemrég díjazott Ioniq Electric modellek találhatóak meg.
A Green NCAP, Európa első, kifejezetten valós körülmények között mutatott károsanyag-kibocsátást és energiahatékonyságot vizsgáló szervezete hivatalosan közzétette az elsőként tesztelt gépkocsik eredményeit. A Hyundai IoniqElectric a Green NCAP minősítésén elérhető maximális öt csillagot érdemelte ki.
A vizsgálat részleteit és eredményeit a Nemzetközi energiatakarékossági világnapon, a szervezet brüsszeli sajtótájékoztatóján hozták nyilvánosságra. A tizenkét vizsgált jármű közül mindössze kettő modell, köztük a 100 százalékban elektromos üzemű Hyundai Ioniq Electric kapott maximális pontszámot.
„A Hyundai tisztán elektromos, kompakt családi autója, az Ioniq Electric egy 88 kW teljesítményű villanymotort alkalmaz erőforrásként" – értékelte a Green NCAP a Hyundai Ioniq Electric teljesítményét. „A helyi károsanyag-kibocsátást értelemszerűen nulla, hiszen a tesztek során a jármű nem fogyaszt fosszilis üzemanyagot; az Ioniq Electric maximális 10 pontot szerzett a Légtisztasági Indexen (Clean Air Index.)."
A közlemény így folytatódik. "Hasonlóképpen zéró az üvegházhatás előidézésében kulcsszerepet játszó szén-dioxid kibocsátása, az energiahatékonyság pedig kiemelkedő; a modell energiafogyasztása egyik vizsgálat során sem haladta meg a 20kWh/100km-t, annak ellenére sem, hogy a nagy terheléssel járó autópálya-teszt érezhetően nagyobb igénybevételt jelent, mint a többi vizsgálat. Az Ioniq EV a bizonyíték arra, hogy a jelenleg elérhető hajtási módozatok közül a tisztán elektromos jelenti a legtisztább alternatívát.”
A közlemény így folytatódik. "Hasonlóképpen zéró az üvegházhatás előidézésében kulcsszerepet játszó szén-dioxid kibocsátása, az energiahatékonyság pedig kiemelkedő; a modell energiafogyasztása egyik vizsgálat során sem haladta meg a 20kWh/100km-t, annak ellenére sem, hogy a nagy terheléssel járó autópálya-teszt érezhetően nagyobb igénybevételt jelent, mint a többi vizsgálat. Az Ioniq EV a bizonyíték arra, hogy a jelenleg elérhető hajtási módozatok közül a tisztán elektromos jelenti a legtisztább alternatívát.”
Forrás: hyundai.news/, Hyundai Hungary
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!