A Hyundai csaknem 5 millió dollárt fektet koreai taxihívó alkalmazásba
A Hyundai csoport 5 milliárd koreai vont, azaz 4,7 millió dollárt fektetett a Macaron Taxi szolgáltatást üzemeltető KST Mobility vállalatba, amely sofőrszolgáltatást üzemeltet Dél-Koreában.
A Macaron Taxi applikáció idén áprilisban jelent meg a már piacon lévő Tada és KakaoTaxi után hagyományos taxisofőröket foglalkoztató szolgáltatásaival. A KST Mobility szerint a Macaron Taxi képes óriásadatok analizálására és mesterséges intelligencia felhasználásával még pontosabbá tudja tenni a foglalásokat. Jelenleg autóflottájuk 200 járműből áll, amit további Hyundai és Kia modellekkel kívánnak bővíteni. A KST Mobility már nagyjából 10 millió dollárt gyűjtött össze különböző alapokból.
A Hyundai csoport eddig a legnagyobb összeget, 250 millió dollárt a Délkelet-Ázsiában működő Grab autómegosztó rendszerébe fektette 2018 novemberében. Emellett a vállalatcsoport egy meg nem határozott összeget fektetett a kínai Immotor elektromos robogógyártó vállalatba is.
A koreai autógyártó a mobilitási szolgáltatások és az összekapcsolt autók technológiájában látja jövőbeli fejlődésének egyik motorját. A két autógyártót és számos leányvállalatot tömörítő Hyundai Motor Group jelenleg a Cisco vállalattal közösen dolgozik az összekapcsolt járművek technológiájának kialakításán.
Mindezekhez kapcsolódóan a Hyundai Motor egy olyan járműrendszert fejlesztett ki, amely lehetővé teszi a vezetőknek, hogy kulcs helyett ujjlenyomatuk segítségével nyissák és indítsák el autóikat. Ezt a rendszert a 2019-es Santa Fe modellbe építve már bárki megveheti Kínában. A felhasználóknak regisztrálnia kell az ujjlenyomatukat a jármű saját rendszerében, amit a kilincsbe, illetve az indítógombba épített szkenner érzékel és a jármű indíthatóvá válik.
Forrás: globalmarketnews24.com
Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!