A Hyundai új projektben népszerűsíti a Kona Hybrid kettős karakterét
A vadonatúj hibridváltozattal tovább szélesedik a a Hyundai népszerű, díjnyertes Kona kisterepjáró modelljének kínálata, amelynek piaci bevezetéséhez a vállalat európai központja újra egy különleges kampányt hívott életre.
A piaci bevezetés apropóján a Hyundai Motor Europe Birgit Palma művésszel dolgozott együtt, aki a „#NextAwaits Kona Hybrid Project” keretén belül egy, erre az alkalomra kialakított hamburgi fotóstúdióban innovatív „dupla expozíciós” fotókat hozott létre az új hibrid kompakt crossoverről. Ezek a fotók aztán más európai kreatív influenszereket is megihlettek.
Hatékony, teljes értékű hibrid hajtásláncával a vadonatúj Kona Hybrid a benzines motor mellett egy villanymotort is felvonultat. Habár ez a kapcsolat a vezető számára útközben nem érzékelhető azonnal, a Hyundai ezért választotta az osztrák művésznőt a látványos, a fejlett technológiák bemutatását illusztráló fényképek elkészítéséhez, miközben rajtuk a kompakt kisterepjáró stílusos formaterve is középpontba kerül.
Palma elsősorban az ábrázolásra és a feliratokra szakosodott. A művésznő számos projektjében használja a kettős expozíció eljárását, amely a modern művészet és dizájn élvonalába helyezi őt. A kettős expozíció azt jelenti, hogy két különböző képet összevonnak , amelyből új perspektíva születik és ezzel olyan történetek születnek, amelyeket egyetlen fotóval nem lehet elérni. Ez pedig ideális művészi formát biztosít arra, hogy a vadonatúj Kona Hybrid progresszív megközelítését bemutassa.
„Nagyon örültem, amikor a Hyundai felkért rá, hogy készítsek néhány munkát ehhez az új Kona Hybridet népszerűsítő projekthez” – mondta az osztrák művész, Birgit Palma. „Azért döntöttem a kettős expozíció mellett, mert egy olyan új autófotózási stílust akartam megvalósítani, ami vizuálisan mutatja be a stílusos és változatos modell tiszta mobilitási képességeit.”
A Hyundai úgy döntött, hogy a vadonatúj Kona Hybrid bevezetését egy különleges kreatív összejövetel megrendezésével kezdi, amit a hamburgi HafeCity területének YES ipari stílusú műtermében tartottak meg. A Hanza kikötővárost előremutató gondolkodású médiaközpontja miatt választották és akárcsak a vadonatúj Kona Hybrid, a város is rendkívül környezettudatos. Palma mellett a Hyundai számos kiemelkedő európai influenszert is meghívott az eseményre azért, hogy közelről tapasztalják meg a márka legújabb villamosított kisterepjáróját és részt vegyenek a világító illusztrációk megalkotásában. Közösen a kettős expozíciós fotók egész sorozatát hozták létre, amivel bemutatják történetüket az expresszív külső megjelenéstől egészen a környezetbarát erőforrás-technológiáig.
Amióta az eredeti Kona 2017-ben bemutatkozott a piacon, közel 120 ezer darabot értékesítettek belőle Európában. Most a Hyundai a fullhibrid verzióval bővíti a Kona modellcsaládot, amivel válaszol az európai vásárlók crossover stílusú környezetbarát modellek iránti igényeire. Hatékony villamosított erőforrása mellett a vadonatúj Kona Hybrid merész formatervet és a technológiai fejlesztések egész tárházát kínálja, köztük a fejlett Blue Link kapcsolódási rendszert, a SmartSense aktív biztonsági és vezetéstámogató rendszereket, valamint a legmodernebb infotainment rendszereket.
„A vadonatúj Kona Hybrid modellünk bevezetésével a Hyundai újra bizonyítja vezető pozícióját a jövő mobilitása területén azzal, hogy még nagyobb környezetbarát választékot kínálunk európai vásárlóink részére” – mondja Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketing vezetője. „Birgit Palma kreatív kifejezésének innovatív megközelítése természetesen illeszkedik a #NextAwaits Kona Hybrid Projektünkhöz, amellyel legújabb környezetbarát kisterepjárónkat ünnepeljük, ami a villamosított kettős hajtást egy elegáns formatervvel ötvözi.”
Forrás: hyundai.news
Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!