Júniusban érkezik az új Hyundai i20


A Hyundai Motor számos újdonságot készül a helyi és globális piacokon bevezetni 2020 során, amelyek közül az új i20 valamikor nyár elején mutatkozhat be. 

A Hyundai Motor indiai képviselete idén márciusban, az Új-Delhiben megrendezésre kerülő Auto Expo kiállításon mutatja be a Creta kisterepjáró új nemzedékét, amelyet követően a koreai gyártó második nagy dobása az új generációs i20 érkezése lesz. Ezt iparági források szerint 2020 júniusában mutatják be Indiában, így jó esély van arra, hogy – az új i10-hez hasonlóan – az európai változat is nagyjából ebben az időpontban érkezhet meg.   


A Hyundai várhatóan teljesen újragondolja az i20 következő generációjának formatervét, amely ugyan számos új elemet kap majd, az autó összképe azonban minden bizonnyal a mostani formavilágra emlékeztet majd. Ahogyan arról már a korábbi kémfotók is alapján is meg lehetett győződni, az új i20 szélesebb, frissebb kaszkád hűtőmaszkot, illetve átdolgozott fényszórókat fog viselni, amelyek kialakításukban a középkategóriás Sonata limuzinra emlékeztetnek. 


Miközben az új Hyundai i20 indiai változatának hossza az adózási korlátok miatt néhány centivel továbbra is 4 méter alatt marad, az európai változat mérete az eltérő lökhárítók és egyéb módosítások következtében várhatóan egy kicsit megnövekedhet. A belül akár teljesen digitális műszeregységgel felszerelt utastér minőségi benyomásán tovább javítanak, az autó felszereltsége pedig olyan tételekkel bővülhet, mint az aktív sávtartó, a követőradaros tempomat, az eCall segélyhívó és persze a BlueLink rendszer.  


Az új i20 európai motorválasztékáról egyelőre semmi konkrét információ nincs. Az egyetlen biztos pont az 1.0 literes T-GDI, amelynek 100 és 120 lóerős változata minden bizonnyal a kínálat része marad. Ha sikerül a mérnököknek leszorítani a károsanyag-kibocsátást, akkor az 1.2-es alap benzines talán még az új változatokban is megmaradhat, ám az 1.4-es (legutóbb már csak az Active változathoz elérhető, de az i30-hoz már nem rendelhető) szívómotor csak egy kiegészítő lágyhibrid rendszerrel együtt lenne életképes. És készül már az i20 vadóc N változata is, amelyben várhatóan a csoport jól bevált 1.6 T-GDI motorját építhetik be 200 lóerő körüli teljesítménnyel.  

Forrás: autocarindia.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését