Rekordévet zárt a Hyundai Európában
A Hyundai Motor európai központja idén immár ötödik éve rekordévet zárhatott azzal, hogy 2019-ben több mint 560 ezer új Hyundai került forgalomba Európában.
A Hyundai Motor Europe immár ötödik éve rekordnagyságú éves eredményt ünnepelhet, hiszen a márka az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) legfrissebb regisztrációs adatai szerint 2019-ben 563 018 új Hyundait helyezett forgalomba a kontinensen. A Hyundai eladásai ezzel 2019-ben az előző évhez képest 3,8 százalékkal növekedtek. Mivel a szélesebb körű járműeladások ipari átlaga mindössze 1,2 százalékkal növekedett, a vállalat felülmúlta az általános piaci tendenciákat. A fő növekedési területek között Németország (+ 13%) és Franciaország (+ 14%) volt.
A 2019-es értékesítés fő mozgatórugói a Tucson, a Kona és az „i” modellcsalád tagjai voltak: az i10, i20 és i30. A Hyundai jövőbeli mobilitási kínálata szintén kiválóan teljesített, megmutatva a vállalat készségét az új hajtási technológiák iránti növekvő igény kielégítése iránt. Az Ioniq típuscsalád, amelynek ma már a továbbfejlesztett változata kapható, illetve a Kona Electric és az üzemanyagcellás Nexo modellekkel a Hyundai bármely más gyártónál szélesebb villamosított modelleket kínál.
„"Ötödik egymást követő alkalommal egy újabb rekordévet ünnepelhetünk a Hyundainál Európában” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingvezetője. „Ismét túlszárnyaltuk a piacot, miközben az autóipar ingatag és jelentős változásokon megy keresztül. Továbbra is hallgatunk ügyfeleinkre és az igényeiknek megfelelő termékeket és szolgáltatásokat kínálunk, folytatva a fenntartható növekedést, erős tendenciával az elektromos járművek felé."
A Hyundai sikerének további kulcsfontosságú tényezője a márka több új termékének bevezetése az elmúlt években. A vállalat most az iparág legfiatalabb modellpalettájával büszkélkedhet. A következő 12 hónapban várható termékfrissítésekkel a Hyundai modellpalettájának átlagos életkora kevesebb lesz, mint két év. 2020 közepére a Hyundai modelljeinek több mint háromnegyede elektromos változatban is elérhető lesz. A Hyundai Motor Group 2025-re világszerte 44 elektromos modell, köztük 23 akkumulátoros elektromos jármű bevezetését tervezi. Ez tovább fogja ösztönözni az villanyautók platformjainak és az alapkomponenseinek fejlesztését.
Az elkövetkező években a Hyundai szándékában áll világszerte a villanyautó-piac három legnagyobb gyártója közé kerülni. Az elektromos járművekbe történő folyamatos beruházással és a minőségi növekedésre összpontosítva a vállalat igyekszik fenntartani vezető helyét a jövőbeli mobilitás terén.
Forrás: hyundai.news