Kínában bemutatták a Hyundai Celesta ötajtós változatát


A Hyundai Motor az idei Pekingi Autószalonon bemutatta az eddig csak négyajtós limuzinként gyártott Celesta modell kompakt ötajtós változatát.

A világ legnagyobb autópiacán, Kínában is egyre többen vásárolnak ugyan hobbiterepjárót, ám továbbra is népszerűek a különböző méretű limuzinok is. A Celesta modell is ilyen karosszériaformával debütált tavaly, azonban a Hyundai a termékkínálat bővítése érdekében most elkészítette ennek ötajtós kompakt változatát is. Ezzel a Hyundai tovább nyit a fiatalabb, olcsóbb járművet kereső kínaiak felé is. 


A Hyundai korábbi Verna modelljének padlólemezére épülő Celesta 4 405 milliméteres hosszúságával ugyan 105 milliméterrel rövidebb, mint a limuzinváltozat, ám a változatlanul hagyott 1 756 milliméteres szélességével és 2 650 milliméteres tengelytávjával az autó sokkal közelebb a kompakt ötajtósok és kombik között helyezkedik el. Ennek erősítése érdekében az ötajtós Celesta tetősíneket is kapott. 

Az autó belső teréről ugyan a zárt ajtók és a sötétített üvegek miatt nem sikerült felvételeket készíteni, ám az a limuzinhoz képest nagyobb meglepetést nem hozhat. A limuzin műszerfala a középkonzol tetejére helyezett nagy érintőkijelzővel hasonlít a Hyundai legújabb belső térépítészeti formanyelvéhez, ám a kidolgozás az olcsóságra törekedve jóval elnagyoltabb. Sajnos a csomagtér méretét sem tudjuk még. 


Az új változat megjelenésével a Celesta motorkínálata is bővült. Az eddig egyedüliként kapható 1.6-os, 123 lóerős benzines mellé a fiatalabb közönség megnyerése érdekében bevezetik az 1.4-es, turbófeltöltős T-GDI benzinmotort is, amelynek teljesítménye 130 lóerő lesz. Ez utóbbi modellhez a hatfokozatú manuális mellett a hétfokozatú duplakuplungos DCT váltó is rendelhető lesz. 

Forrás: autoreview.ru

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését