Újabb rekordeladást ért el a Hyundai Európában


A Hyundai Motor 2018-ban eddigi legjobb értékesítési eredményét érte el az első negyedévben, amikor 7,5 százalékkal több autót adtak el, mint 2017-ben ugyanekkor.  

A Hyundai Motor eddigi legjobb első negyedéves eredményét érte el 2018-ban. A vállalat 7,5 százalékkal több autót értékesített idén az első három hónap alatt, mint tavaly ugyanekkor és ezzel jobb eredményt ért el, mint a teljes európai autópiac, amely 6,9 százalékkal növekedett. Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) adatai szerint a Hyundai erős évkezdete a rekordnagyságú, 145 008 darabos eladási darabszámban is tükröződik.  


„A Hyundai erős első negyedéve megmutatta, hogy az egyre növekvő modellpalettánk termékei továbbra is találkoznak a vásárlók igényeivel” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe alelnöke. „A Konával, az i30 Fastback és i30 N változatával új vásárlókat is a Hyundai márkához tudunk vonzani, köztük a formákért és a teljesítményért rajongókat is. Mindezeken túl tovább erősítjük és megújítjuk portfóliónkat: 2018 közepére termékeink 90 százaléka két évnél fiatalabb lesz.”


Spanyolország +34 százalékkal, Franciaország +24 százalékkal és Németország +16 százalékkal különösen erős volt az első negyedévben, vezetve ezzel a Hyundai európai összteljesítményét. Modellek közül továbbra is a Tucson a Hyundai legnépszerűbb modellje Európában, amit az i10, i20 és i30 modellek követnek. Ezen típusok sikere segíti a márka ambiciózus tervét, amely szerint 2021-re a legnépszerűbb ázsiai márkává kíván válni Európában. Az i30 N európai piaci bevezetése tovább erősítette az i30 termékcsalád első negyedéves eredményeit, miközben az i30 Fastback szintén erősen indított Európában 2018 első hónapjaiban.  


Mellettük a Hyundai Motornak sikerült piacvezető pozíciót elérni az alternatív meghajtású járművek európai piacán. Az Ioniq Electric, Hybrid és Plug-in Hybrid modellekkel a vállalat az előző évihez képest több mint 50 százalékkal tudta növelni eladásait ebben a szegmensben, amivel túlteljesítette az alternatív járművek piacának eredményeit. 


A Hyundai Motor számos új modell európai bevezetésével a következő hónapokban is megtartja pozitív lendületét, köztük a vadonatúj Kona Electric, az új generációs Santa Fe és a vadonatúj Nexo érkezésével. Ezekkel az új termékekkel a Hyundai továbbra is innovatív, a legmodernebb technológiai megoldásokkal ellátott megoldásokat tesz mindenki számára elérhetővé.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését