A Hyundai elnöke szerint 2021 a jövő növekedésének katalizátora

A Hyundai Motor Group elnöke, Euisun Chung újévi üzenetet küldött a csoport világszerte működő leányvállalatainak, amelyben a vállalat 2021-es és azt követő évekre vonatkozó stratégiai irányát és elkötelezettségeit vázolta fel.

Chung beszédében a Hyundai jövőbeli elképzeléseit, az „ügyfél az első” filozófiát, a minőség-innováció iránti vágyat és a vállalati kultúra fejlesztésének irányát vázolta fel, miközben a több tagot számláló csoport arra készül, hogy a jövő mobilitási iparában élen járjon. „Mindannyiunknak hűnek kell maradnunk küldetésünkhöz, amely az emberiség biztonságos és szabad mobilitásáról, valamint a békés életről alkotott álmát valósítja meg" – hangsúlyozta Chung elnök, hozzátéve, hogy "2021-nek annak az évnek kell lennie, amikor beindítjuk egy új növekedési motorrá alakulásunkat.”

Hangsúlyozta továbbá annak fontosságát, hogy merészen haladjanak előre a környezetbarát, a jövő technológiái és az üzleti versenyképesség terén. Különösen a „minőség és biztonság” prioritásainak tartós igényét emelte ki, mivel a csoport vezetője minden munkatársát és üzleti partnereit arra ösztönözte, hogy működjenek együtt, és a minőség és a biztonság legyen az elsődleges prioritás. „A világjárvány utáni korszakban a múlttól eltérő társadalmi értékek és életmódok fognak érvényesülni" – mondta az elnök beszédének elején. „Ennek eredményeként csak a folyamatos átalakulásra felkészült vállalatok maradnak életben és növekednek."

Azon meggyőződésének is hangot adott, hogy 2021 meghatározó év lesz a Hyundai Motor Group számára, mint a hosszú távú fenntartható beruházások és innovációk katalizátora. „Ezért 2021-re úgy kell gondolnunk, mint a jövőbeni növekedés alakításának kiindulópontjára és fel kell készülnünk arra, hogy egy új korszak első mozgatóivá váljunk."

Az elnök bemutatta azt a jövőképet, amellyel a csoport minden tagjával együttműködve egy új növekedési motorrá alakul át a piaci részesedés növelésével a környezetbarát piacon, a jövőbeni technológiai képességek biztosításával és az üzleti versenyképesség megerősítésével. „Új növekedési motorrá alakulásunk csak akkor lehetséges, ha mindannyian együtt vagyunk a fedélzeten" – mondta Chung elnök. „Ha szívünk és képességeink egyesítésével kitartunk, bízom benne, hogy minden kihívás felett diadalmaskodunk és új növekedési lehetőségekké alakítjuk azokat."

„A nemrégiben bemutatott E-GMP elektromos járműplatformra épülő új járművek bevezetésével azt tervezzük, hogy vonzó, környezetbarát mobilitási lehetőségeket kínálunk, amelyek ésszerűen árazva tükrözik az ügyfelek sokféle ízlését és igényeit” – mondta az elnök a csoport azon elképzelésével kapcsolatban, amely szerint egy felsőkategóriás globális, környezetbarát márkává váljon. „Ezenkívül a világ legfejlettebbjeként elismert üzemanyagcellás technológiánkat különféle mobilitási és ipari ágazatokra kiterjesztjük, hogy a HTWO márkanév alatt elősegítsük a szén-dioxid-semlegesség elérését" – tette hozzá.

Idén a Hyundai Motor Group arra összpontosítja erőfeszítéseit, hogy globális villanyautó-nagyhatalommá váljon az E-GMP-re épített dedikált elektromos járművek, köztük a Hyundai Motor IONIQ 5, a Kia és a Genesis luxusmárka elektromos crossover modelljeinek bevezetésével. Az E-GMP többutas töltési rendszert kínál, amely lehetővé teszi mind a 800, mind a 400 V töltési képességeket. A rendszer a világ első olyan szabadalmaztatott technológiája, amely a stabil töltési kompatibilitás érdekében a motor és az inverter feszültségét 400-ról 800 V feszültségre emeli. Az E-GMP-n alapuló elektromos jármű hatótávolsága teljesen feltöltött akkukkal eléri az 500 kilométert (WLTP szabvány), és akár mindössze 18 perc alatt képes 80 százalékra tölteni az akkukat, vagy 5 perc alatt 100 kilométer hatótávot magába szívni. A Hyundai Motor Group azt tervezi, hogy 2025-re az villanyautó palettáját a jelenlegi nyolc modellről 23-ra bővíti, amelyekből évente egymillió darabot ad el a világpiacon.

A csoport emellett felgyorsítja a villanyautó-infrastruktúra kiépítését is. A Hyundai Motor Group 2021 végéig 20 villámtöltő-állomást létesít Dél-Koreában és az energiaszolgáltatókkal együttműködve tovább bővíti töltőhálózatát. A tengerentúlon a csoport azt tervezi, hogy a piac specifikus környezetekre optimalizált töltési infrastruktúrát hoz létre különféle partnerekkel, köztük az IONITY-vel, Európa vezető nagyteljesítményű töltési hálózatával, amelyben a csoport stratégiai befektetést hajtott végre.

Ezenkívül a Csoport a hidrogénenergia ökoszisztéma létrehozását is felgyorsítja. Bővíteni fogja a a világ legjobb technológiájával ellátott üzemanyagcellás rendszerek, mint a hajók, a generátorok és a vonatok, valamint a globális autógyártók áramforrásaiként történő hasznosítását. A csoport a e törekvések részeként közelmúltban egy különálló HTWO almárkát is bevezetett az üzemanyagcellás rendszerek számára. A hidrogénre, az energiára és a logisztikára szakosodott globális vállalatokkal folytatott stratégiai együttműködések révén a csoport célja, hogy vezető szerepet vállaljon a hidrogénnel kapcsolatos projektekben. Ezenkívül a következő generációs üzemanyagcellás rendszerek fejlesztésére is figyelmet fordítanak, amelyeket a jövőbeni környezetbarát mobilitási megoldásokra, például a városi légi mobilitásra (UAM) is felhasználnak.

A jövőbeni technológiai képességek biztosításával kapcsolatban az elnök elmondta: „A világ legbiztonságosabb és leginnovatívabb mobilitási technológiáját valósítjuk meg azáltal, hogy megerősítjük autonóm vezetési, kapcsolódási és szoftveres képességeinket. Folytatjuk a beruházásokat olyan új növekedési területekre, mint a városi légi mobilitás (UAM) és a robotika, hogy a közeljövőben az új mobilitás területeit kibővíthessük."

A Hyundai Motor Group 2022-ben a 3. szintű önvezetési technológiát építi be a szériagyártású modelljeibe és szorgalmazza, hogy 2023-ban az önvezetési technológiákat, például a robotaxi szolgáltatások kereskedelmi projektjeiben használják fel. A Hyundai Motor Group és az Aptiv közös vállalata, a Motional 4-es szintű vezető nélküli teszteket kíván végezni az amerikai Nevada közutjain. 2023-ban a vállalat az amerikai Lyft autómegosztó céggel együttműködve önvezető szolgáltatásokat indít az Egyesült Államok legnagyobb régióiban.

A csoport emellett az új generációs szoftverek alapvető technológiáira, mint például a járművezetői asszisztensrendszerekkel szorosan együttműködő járműszoftver, a precíziós térképhez kapcsolt navigáció, valamint a különféle összekapcsolt és információs és szórakoztató szolgáltatások körére is összpontosít azért, hogy a lehető legjobb kényelmet és biztonságot nyújtsa az ügyfeleknek.

A személy- és teherszállítási piacokat egyaránt felölelő UAM termékcsalád fejlesztése is felgyorsul. A csoport célja, hogy 2026-ban a hibrid hajtásláncokkal rendelkező szállítóeszközök számára bevezesse a pilóta nélküli repülőgép-rendszert (UAS), valamint egy teljesen villamosított, 2028-ban városi üzemeltetésre optimalizált UAM-modellt, illetve a 2030-as években a szomszédos városokat összekötő regionális légi mobilitási termékeket.

A robotika területén a csoport nemrégiben a Boston Dynamics irányító részesedésének megszerzéséről írt alá megállapodást azért, hogy aktívan reagáljon az elöregedő társadalom és a digitális átalakulás globális megatrendjeire, így a csoport magasabb szintű tapasztalatokkal és nagyobb értékkel kívánja ellátni az emberiséget. A Hyundai Motor Group viselhető robottechnológiája, valamint ipari és logisztikai automatizálási technológiája várhatóan maximalizálja a szinergiákat a Boston Dynamics innovatív képességeivel. A robotikai technológiát a különféle mobilitási területeken is alkalmazni fogják, mint például az önvezetés, az UAM és a PBV (Célalapú járművek).

A csoport üzleti versenyképességének megerősítéséről Chung elnök elmondta: „Racionalizáljuk a csoport üzleti portfólióját és megalapozzuk a fenntartható növekedést azáltal, hogy folyamatosan olyan új növekedési motorokat fedezünk fel, amelyek az iparág paradigmaváltásának megfelelnek."

A Hyundai Motor Group leányvállalatai a villamosítás és az alapvető önvezetési képességek, valamint a szoftverspecializáció révén javítják jövőbeni üzleti versenyképességeiket és új növekedési motorokat, mint például az intelligens városfejlesztés, valamint a megújuló energiával kapcsolatos projekteket fognak feltérképezni.

„Összes tevékenységünk értelmetlen lenne minőség és biztonság nélkül, mert ezek ügyfeleink kiszolgálásának előfeltételei" – jegyezte meg Chung elnök. „Mindig emlékeztetnünk kell magunkat arra, hogy a minőség és a biztonság nem tartozik tevékenységünk egyetlen különálló területéhez sem. Az ügyfelek csak akkor szavaznak nekünk bizalmat, ha a Hyundai Motor Group minden tagja és üzleti partnereink együtt dolgoznak a minőség és a biztonság kiemelt fontosságúvá tételében.”

Tavalyi beiktatási beszédében Chung elnök hasonló gondolatot hangsúlyozott, mondván: „Minden célunknak és erőfeszítésünknek ügyfélközpontúnak kell lennie. Az első lépés a vevői boldogság felé az, hogy termékeink és szolgáltatásaink tökéletes minőségével lehetővé tegyük számukra, hogy saját életükre összpontosítsanak. ” A csoport társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatban azt mondta: „Kérek mindenkit, hogy mindennapos tevékenységük során ügyfeleinket és emberségünket mindig helyezzék előtérbe, hogy részvényesi értékünket maximalizálhassuk. Kérem, gondolják át alaposan, hogyan tudnának hozzájárulni partnereink, valamint a különböző szomszédok, közösségek és a környezetük tevékenységéhez.”

A Hyundai csoport 2020-ban a 7,54 millió autós előzetes tervnél 12 százalékkal kevesebb, összesen 6,35 millió autót tudott értékesíteni a világpiacokon. A Hyundai összesen 3 744 ezer darabot, a Kia 2 607 ezer darab autót adott el tavaly. Az idei évre 11 százalékkal több, 7,08 millió darab autó értékesítését tervezik, amiből 4,16 millió lenne Hyundai, 2,92 millió Kia márkájú.

Forrás: hyundai.compulsenews.co.kr

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését