Megérkezett az új Hyundai Tucson N Line

A nemrég bevezetett vadonatúj generációs Tucson modell iránti felfokozott érdeklődést meglovagolva a Hyundai Motor bemutatta legnépszerűbb európai modelljének sportos N Line változatát.

A vadonatúj Tucson N Line a Tucson dinamikus kialakítását, kényelmét és fejlett csatlakoztathatóságát az N Line motorsport ihlette stílusával és karakterével ötvözi. A vadonatúj Tucson N Line sportos és jellegzetes külső formai jellemzőket és egyedi belső részleteket kínál, így az ügyfelek még nagyobb lelkesedéssel élvezhetik a vezetési élményt.


„A vadonatúj Hyundai Tucson N Line modellünkkel népszerű sportos felszereltségi szintünket Európa legkeresettebb termékeink legújabb generációjában is elérhetővé tesszük” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke. „A teljesen új Tucson N Line exkluzív teljesítménystílussal és villamosított csúcstechnikával rendelkezik azért, hogy még több választási lehetőséget kínáljon a Hyundai ügyfeleinek." 

Az alapmodellhez hasonlóan a vadonatúj Tucson N Line is progresszív kialakításával emelkedik ki, integrálva az éles vonalakat, szögeket és alakzatokat, valamint a Tucson új, jellegzetes paraméteres ékszer mintáit. A vadonatúj Tucson N Line külső kialakításának izmos kiállása a Hyundai „Érzéki Sportosság” formatervezési identitásán alapszik, ugyanakkor kifinomult teljesítményorientált dizájnjellemzőket kínál. Csakúgy, mint a hagyományos Tucson esetében, az N Line karosszériája is kiemelkedő geometriai mintákkal rendelkezik, amelyeket „paraméteres ékszereknek” neveznek, ami erőteljes és energikus karaktert kölcsönöz az autónak. Ezenkívül az alacsony és széles kiállás sportos jellegét hangsúlyozza tovább.

Elöl a paraméteres ékszerek bonyolultan jelennek meg a hűtőrácson, amely magasabb és szélesebb, mint a vadonatúj Tucsonon. Az N Line változat esetében a rácsdarabok paraméteres ékszermintáit élekkel dolgozták ki, amelyek a nézőpont szögétől függően további visszaverődéseket hoznak létre. A rácson az N Line embléma is megtalálható. A rács alá egy téglalap alakú lökhárító és egy kifinomult légbeömlő került, amely a sportos megjelenés érdekében magasabb és nagyobb, mint a hagyományos Tucson modellen. A lökhárító, amelynek formái hátul visszaköszönnek, harmonikusan illik a fényes ezüst lemezbetétekkel. Eközben feltűnő fekete keretek kerültek a fényszórókba is.

Oldalról a vadonatúj Tucson N Line modellt egy energikus oldalforma jellemzi, amely a karcsúbb megjelenés érdekében dinamikus arányokat és vonalakat mutat. Ezt egy élénk nappali fénynyílás (DLO) egészíti ki fényes fekete színben. A DLO a C-oszlop sarkában ér véget, ami a versenypálya ihlette előremozdulás érzetét kelti. A stílusos Phantom Black oldaltükrök tovább fokozzák a vadonatúj Tucson N Line elegáns stílusát. A vadonatúj Tucson N Line erősebb és sportosabb 19 colos alufelnikkel van felszerelve. Az érzéki sportosság témát folytatva a parametrikus minták geometriai szerkezetüket hangsúlyozzák. Ezeket kiegészítik olyan kerékívekkel, amelyek megfelelnek az autó karosszériaszínének.

Az autó sportos hátsó megjelenésének hangsúlyozása érdekében a vadonatúj Tucson N Line modellt egy olyan uszonyokkal díszített aerodinamikai légterelővel is ellátták, amely hosszabb, mint a hagyományos modellen. A hátsó alsó részét egy piros fényvisszaverő csík és egy diffúzor hangsúlyozza. Az agresszív duplacsövű kipufogók tovább hangsúlyozzák azt a tényt, hogy a modell tervezői sok ihletet merítettek a nagyteljesítményű autók világából.

A vadonatúj Tucson N Line kifinomult és tágas belső tere a vízesések ihlette áramló formákkal rendelkezik. Ezt a sportos N Line belső stílus és az exkluzív színcsomag tovább hangsúlyozza. A vadonatúj Tucson N Line vásárlók a vörös varrással ellátott fekete velúr és bőr üléshuzattal rendelkező N márkájú sportos üléseket élvezhetik. Vörös varrás került az ajtó kárpitjára és a kartámaszra is, míg a szürke szövetből készült műszerfalat vörös díszítéssel dobták fel. Egy dedikált N kormány is érkezik N logóval kiegészítve. További N Line elemek a bőr sebességváltó gombján vagy a középkonzol tetején is megtalálhatóak attól függően, milyen váltó kerül az autóba. Eközben a fekete tetőkárpit további sportos megjelenést kölcsönöz a belső térnek. Az N Line további fejlesztései közé tartoznak a fém pedálok, a lábtartó és a küszöbök.

A vadonatúj Tucson N Line-t Európában fejlesztették és tesztelték. A vadonatúj Tucsonhoz hasonlóan itt is megtalálható az opcionális elektronikusan vezérelt felfüggesztés (ECS), amely az adaptív csillapítási technológia révén további rugalmasságot kínál az úton. Az ECS segítségével a Hyundai mérnökei a helyzettől és a vezető preferenciájától függően nagyon sokoldalú vezetési magatartást tudtak elérni.

Az ECS automatikusan és folyamatosan vezérli a jármű felfüggesztését, hogy maximalizálja a vezetési kényelmet és a teljesítményt. Ezt úgy éri el, hogy figyelembe veszi a vezetési feltételeket, például a sebességet, az útfelületet, a kanyarodást, a megállási követelményeket és a gyorsulást. Az egyes kerekek csillapító erejének szabályozásával az ECS csökkenti a gördülést, az emelkedést és a függőleges mozgást, hogy javítsa a haladást és a kezelhetőséget. A Hyundai Motor Europe Műszaki Központjának (HMETC) mérnökei a vadonatúj Tucson N Line 48 voltos erőátvitellel felszerelt verzióihoz külön optimalizált ECS paraméterbeállításokat hoztak létre, egyedi hangolással. Ez a modell sportos megjelenéséhez illeszkedve még nagyobb vezetési élményt nyújt az N Line vásárlóinak.

A Hyundai mérnökei azért optimalizálták az ECS-t a vadonatúj Tucson N Line változataihoz, hogy jobb rezgéscsillapítást és nagyobb mozgékonyságot érjenek el. A vadonatúj Tucson N Line-ban az ECS logikája gyorsabban és erősebben reagál mind a karosszéria mozgására, mind a kormányzási parancsokra. Normál üzemmódban a mérnökök fenntartották a jó vezetési kényelmet a városi forgalomban, biztosítva ezzel, hogy csak tipikus országúti sebességnél váljon keményebbé. Eközben a Sport üzemmód élesebb lett és a teljes sebességtartományban több irányítást és visszajelzést kínál. Itt a nagyobb kezdeti kapcsolat és a borulásgátló asszisztens fokozott irányíthatóságot biztosít az úton. A módosított ECS logika következtében a kormányzás is másnak érződik ezekben a változatokban. Középpontosabb, miközben jobban kapcsolódik és kissé nehezebb.

A normál verzióhoz hasonlóan a vadonatúj Tucson N Line is különféle olyan erőforrásokkal kapható mind teljesítmény, mind hatékonyság tekintetében, amelyek különböző szintű villamosítással vagy anélkül kaphatók. Az N Line szint a vadonatúj Tucson minden motorváltozatával elérhető lesz, kivéve a kisteljesítményű dízelmotort. Minden hajtáslánc a Hyundai Smartstream két alapmotorjának egyikén alapszik a maximális hatékonyság érdekében: négyhengeres 1,6 literes T-GDI benzin vagy négyhengeres 1,6 literes CRDi dízelmotor. 

A vadonatúj Tucsonhoz hasonlóan számos felhasználóbarát technológiai funkció intuitív felhasználói élményt tesz lehetővé, beleértve a teljesen digitális és konfigurálható dupla műszeregységet, amely egy új 10,25 colos, keret nélküli nyitott műszeregységből és egy Hyundai Bluelink autós szolgáltatásokkal is rendelkező 10,25 colos AVN érintőképernyőből áll. Ez egy olyan személyre szabott teret kínál, amelyet a csúcstechnológiai felhasználói élmény érdekében intuitív módon optimalizáltak.

A vadonatúj Tucson N Line Multi-Air Mode technológiát is tartalmaz. Ez a légkondicionáláshoz és a fűtéshez szükséges közvetlen és közvetett szellőzőnyílások kombinációjából áll azért, hogy kíméletesebb légáramlással kellemesebb beltéri környezetet teremtsen. A háromzónás klímaberendezés az elöl ülők mellett a hátsó ülések utasait is kiszolgálja. Ezenkívül az elülső szellőztethető ülések és az első és hátsó fűtött ülések további kényelmet nyújtanak a vezetőnek és az utasoknak egyaránt.

Ezenkívül a vadonatúj Tucson N Line kategóriájának legjobb vezetői vezetéstámogató és aktív biztonsági csomagja az egyik legbiztonságosabb járművé teszi a piacon. A Holttérfigyelő Monitor (BVM) az oldalsó tükör továbbfejlesztését kínálja, amivel az irányjelző aktiválásakor az oldalkamera hátsó nézetét a műszeregységben megjeleníti. Eközben az Autópályás Vezetéstámogató Rendszer (HDA) az autót a sáv közepén tartja, miközben a navigációs adatok és a környező forgalom alapján a kanyarokhoz illeszti az autó sebességét. Többek között hibrid és plug-in hibrid modellekhez elérhető Távirányítású Parkolóasszisztens (RSPA) lehetővé teszi az autó számára, hogy önállóan parkoljon és ezzel a trükkös parkolási helyzetekben leveszi a terhet a vezető válláról. Számos egyéb biztonsági funkció is hozzájárul a láthatóság javításához, védi mind az első, mind a hátsó ülésen ülőket, valamint megakadályozza az ütközéseket.

A vadonatúj Tucson N Line 2021 tavaszától lesz elérhető Európában. A hibrid és plug-in hibrid változatok 2021 nyarától lesznek elérhetők.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését