A Hyundai nyílt innovációs fórumot rendezett
A Hyundai Motor Group tavaly év végén koreai főhadiszállásán megrendezte Nyílt innovációs Fórumát, ahol számos érdekes újítás mutatkozott be.
A kiállítás számos ötletes új technológiákat és megoldásokat mutattak be, amelyek a Hyundai Motor Group munkatársainak és mérnökeinek, valamint a világ minden tájáról érkezett startupok közös együttműködésével születtek. A kétnapos rendezvényen olyan egyedi újításokat mutattak be, amelyek a vállalat kereskedelmi megvalósíthatósági vizsgálata után akár potenciálisan beépíthetők a jövő járműveibe. Különböző jövőorientált megoldásokkal felszerelt járművek, valamint a megoldások prototípusai kerültek itt bemutatásra, interaktív lehetőséget kínálva a jövő autóinak új lehetőségeinek megismerésére és elképzelésére.
A fórum a Hyundai csoporton belül nyílt innovációs platformként a kreatív és agilis új termékek és technológiák fejlesztésének kultúráját ápolását szolgálja. Emellett a külső startupokkal való együttműködés révén igyekszik a legmodernebb innovációkat összegyűjteni és támogatni, majd azokat a gyorsan változó iparág igényeire reagálva értékesíteni.
„Az ügyfelek elégedettségének fokozása érdekében kritikus fontosságú, hogy bármely vállalat időben tudjon olyan termékeket nyújtani, amelyekre az ügyfeleknek szüksége van” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor Group ügyvezető alelnöke és termékrészlegének vezetője. „Megerősítjük a Hyundai Motor Group termékeinek versenyképességét azáltal, hogy a nyílt innovációs fórum platformján keresztül a globális startupokkal aktívan együttműködünk."
A csoport ügyfelek számára kiemelt innovációs célkitűzését kiemelve a platform tavaly a Hyundai Motor Group szöuli ZER01NE Accelerator nyílt innovációs platformjával és a Hyundai CRADLE (Robotikus-kiterjesztett valóságra épülő élettapasztalatok központja) által felfedezett mintegy 300 startup értékelésével indult el Szilícium-völgyben, Berlinben, Pekingben és Tel-Avivban. A ZER01NE Accelerator és a Hyundai CRADLE révén a csoport megerősítette együttműködését a startupokkal, hogy ösztönözze az úttörő új technológiák és megoldások kutatását és fejlesztését, valamint hogy támogassa azok jövőbeli fejlődését és piaci értékesítését.
A 300 startup vállalkozásból megoldásaik értékelésével 11-et választottak a világ minden tájáról, az ügyfelek igényeinek és igényeinek, technológiai megvalósíthatóságának és technológiai egyediségének kritériumai alapján. A részt vevő 11 vállalkozás: Genswell, Anyractive, PSYCURE, Microsystems, LOOMIA, Eyeris, NextInput, Comfort Motion Global (CMG), FLEXOUND, Maigao és Gauzy. A Hyundai Motor Group támogatásával segített elképzelni és kidolgozni a különféle koncepciókat az autóipar szempontjából, valamint pénzügyi és logisztikai támogatást nyújtott projektjeik megvalósításához.
A kiállításon a 11 startup a járművek szórakoztató rendszereinek, a járművek kényelmi eszközeinek, valamint a járművek biztonsági és higiéniai eszközeinek három kategóriájában mutatott be megoldásokat. A jármű szórakoztatási arénájában a Genswell Haptikus Bass Booster volt, amely a jármű hangrendszeréhez kapcsolódva dinamikus rezgéseket hoz létre. Az Anyractive Üveg Érintőpanelje lehetővé teszi a jármű oldalsó üvegének érintőképernyőként történő használatát, míg a NextInput Force Touch HMI-je új ember-gép interfész-élményt kínál azzal, hogy a jármű kulcsait különféle anyagokra, például fára, acélra, alumíniumra és üvegre cseréli. Emellett a FLEXOUND Személyi Hangélménye a hang és a rugalmas rezgés kombinálásával minden utas számára magával ragadó, háromdimenziós hangélményt nyújt.
A járműkényelem arénájában a Microsystems Automatikus érzékelőtisztítás funkciója rezgés útján távolítja el a jármű üvegén található folyékony anyagokat, a LOOMIA „E-textilje” pedig az ajtópanelekre „fűtés, világítás, és más elemek érintőgombjait kínálja, mint az ember és a gép közötti interakció újszerű formáját. A CMG fáradtságcsökkentő az utas mozgásának érzékelésével ülése finomítja az ülés súlyeloszlását, ezáltal csökkentve az utasok fáradtságát, Maigao hátsó hirdetési üvegfelülete mikroprojektoron keresztül kereskedelmi reklámokat vetít a hátsó ablakra, a Gauzy Intelligens Üvege pedig a járműüveg átlátszóságát vezérli, lehetővé téve az utas igényeinek megfelelően különböző árnyalatok létrehozását.
A jármű biztonsági és higiéniai eszközök bemutatóján a PSYCURE sterilizáló fénye szerepelt, amely a hangulatvilágítás fényeibe sterilizáló LED-et telepít, hogy folyamatosan fertőtlenítse az utasteret, míg az Eyeris Utastérfigyelő rendszere különféle biztonsággal és kényelemmel kapcsolatos funkciók kezeléséhez felismeri az utasok és a tárgyak mozgását az utastérben.
Forrás: hyundai.news
Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!