A Hyundai Tucson a legkedveltebb hobbiterepjáró


A Strategic Vision 2015-ös felmérésében a vásárlók véleménye szerint a Hyundai Tucson hobbiterepjáró a legkedveltebb modell.

A San Diegói Strategic Vision kutatóintézet idén először egy teljesen új mérőszámot is bevezetett az évente elvégzett nemzeti járművásárlói tapasztalatot vizsgáló felmérésében, amely azokat a tényezőket próbálja mérni, ami a vásárlók és hűségéhez járulnak hozzá.   

„A Tucson egy remek autó, amely remek áron kínál kellemes szintű alapfelszereltséget, ami mögött ráadásul az iparág legjobb garanciája áll” – mondja Alexander Edwards, a Strategic Vision elnöke. „Ez a kombináció nagyon pozitívan hat a Hyundai márkára, amit a vásárlók megosztanak barátaikkal és családtagjaikkal is.”  


A 2015-ös Strategic Vision Járműtapasztalat Felmérésben 44 ezer tulajdonos engedett betekintést azokba a tényezőkbe, amelyek meghatározzák az újautót vásárlók jó vagy rossz tapasztalatait. A járműveket általános tapasztalat, a hűség szándéka, az érdekképviselet, a járműtulajdonságok, az érzelmi kötődés és az általános értékalapján osztályozták. A felmérésben különböző érzelmi kategóriákat alakítottak ki, amelyek alapján megállapítható, amikor egy vásárló túljutva az elégedettség szintjén valóban szeretni kezdi új autóját.


„A Tucsont úgy alkották meg, hogy kiemelkedő formatervével, biztonsági technológiáival és teljesítményével valóban kiváló vásárlói és tulajdonosi tapasztalatokat adjon vásárlóinknak” – mondja Mike O’Brien, a Hyundai Motor America terméktervezési alelnöke. „A legkedveltebb hobbiterepjáró díja megmutatja, hogy valóban valami egyedit és izgalmasat alkottunk, amit az ügyfél máshol nem talál meg.”

Forrás: automotiveworld.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését