A Hyundai Tucson a legkedveltebb hobbiterepjáró
A Strategic Vision 2015-ös felmérésében a vásárlók véleménye szerint a Hyundai Tucson hobbiterepjáró a legkedveltebb modell.
A San Diegói Strategic Vision kutatóintézet idén először egy
teljesen új mérőszámot is bevezetett az évente elvégzett nemzeti járművásárlói
tapasztalatot vizsgáló felmérésében, amely azokat a tényezőket próbálja mérni,
ami a vásárlók és hűségéhez járulnak hozzá.
„A Tucson egy remek autó, amely remek áron kínál kellemes szintű
alapfelszereltséget, ami mögött ráadásul az iparág legjobb garanciája áll” –
mondja Alexander Edwards, a Strategic Vision elnöke. „Ez a kombináció nagyon
pozitívan hat a Hyundai márkára, amit a vásárlók megosztanak barátaikkal és
családtagjaikkal is.”
A 2015-ös Strategic Vision Járműtapasztalat Felmérésben 44
ezer tulajdonos engedett betekintést azokba a tényezőkbe, amelyek meghatározzák
az újautót vásárlók jó vagy rossz tapasztalatait. A járműveket általános
tapasztalat, a hűség szándéka, az érdekképviselet, a járműtulajdonságok, az
érzelmi kötődés és az általános értékalapján osztályozták. A felmérésben különböző
érzelmi kategóriákat alakítottak ki, amelyek alapján megállapítható, amikor egy
vásárló túljutva az elégedettség szintjén valóban szeretni kezdi új autóját.
„A Tucsont úgy alkották meg, hogy kiemelkedő formatervével,
biztonsági technológiáival és teljesítményével valóban kiváló vásárlói és
tulajdonosi tapasztalatokat adjon vásárlóinknak” – mondja Mike O’Brien, a
Hyundai Motor America terméktervezési alelnöke. „A legkedveltebb hobbiterepjáró
díja megmutatja, hogy valóban valami egyedit és izgalmasat alkottunk, amit az ügyfél
máshol nem talál meg.”
Forrás: automotiveworld.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!