Ismét tízszázalékos részesedést szerezhet a Hyundai Kínában
A Hyundai csoport számításai szerint a vállalat új modelljei
iránt mutatkozó erős kereslet nyomán a csoport piaci részesedése 2014 után
ismét elérheti a tíz százalékos szintet idén Kínában.
A csoport kínai piaci részesedése a piaci információk
alapján 9,1 százalékra emelkedett 2015 novemberében és ezzel a Volkswagen 16,4
százalékos és a General Motors 12 százalékos eredménye mögött a harmadik helyen
állnak. A novemberi eredmény 1,9 százalékos növekedés az egy hónappal korábbi
7,2 százalékos eredmény után, ám még ez is alatta marad a márciusban mért 10,1
százalékos csúcstól.
2015 első 11 hónapjának adatai alapján a Hyundai csoport két
autómárkájának összesített piaci részesedése 8,8 százalékos szintet ért el,
vagyis kisebb, mint a 2014-ben és 2013-ban mért 10,4 százaléknál, nem is
beszélve a 2012-ben elért 10,5 százalékról.
A Hyundai csoport azonban optimistán tekint a jövőbe és
számításaik szerint az idei évben piaci részesedésük ismét elérheti a 10
százalékos szintet. Ezt olyan új modellek piaci sikereire alapozzák, mint a
Hyundai új Tucson modellje, az Elantra legújabb generációja, valamint a Kiánál
bevezetésre kerülő új Sportage hobbiterepjárója.
Emellett a Hyundai Motor valamikor 2016-ban beindítja
negyedik kínai összeszerelő üzemét is, amelynek segítségével sikerülhet még
több autót értékesítve bővülést elérnie a világ legnagyobb autópiacán. „Tavaly a
kínai riválisok fokozott versengésével kellett szembenéznünk, idén azonban új
modelljeink révén növelhetjük jelenlétünket a piacon” – mondja a Hyundai egyik
képviselője.
2015 januárja és novembere közötti 11 hónapban a kínai
autógyártók piaci részesedése az előző évi 26,4 százalékról meredeken emelkedni
kezdett és 30 százalékos szintet ért el a kínai piacon.
Forrás: koreaherald.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!