Csúcsrendezők készítik a Hyundai Szuperkupa filmjeit
Az esemény fő támogatójaként a Hyundai négy filmet készít az
idei Szuperkupa döntőjére, amelyeket a legnagyobb rendezők irányítanak majd.
A Hyundai Motor America már nyolcadik alkalommal vesz részt
az amerikai foci Szuperkupa döntőjén. Az idén 50. jubileumi Szuperkupa február
7-i eseményének szüneteire a márka több filmet is készít, amelyekről néhány
információt most közreadtak, így azt, hogy ki rendezi azokat és mely termékek
kerülnek reflektorfénybe.
Az autógyártó a Pony Show Entertainmenttől Peter Berget
szerződtette, aki két reklámfilmet készít a Hyundainak. Berg rendezte a Cmaeron
Diaz és Christian Slater főszereplésével készült Ronda ügy című filmet, illetve
a Péntek esti fények mozifilmet, valamint az ebből készült televíziós változatot
is, amit idehaza Tiszta szívvel foci címmel fordítottak.
Fredrik Bond az MJZ vállalat kötelékében már számtalan
díjnyertes reklámfilmet forgatott, most azonban a Hyundai számára készíti el az
autós cég új márkafilmjét. Aaron Stoller már korábban is rendezett Hyundai
reklámokat, a legemlékezetesebbek talán a 2014-es Foci-vébé filmjei voltak. A negyedik
Hyundai klipet az a Janusz Kaminski készíti, aki dolgozott a Shindler listája
és a Ryan közlegény megmentése című mozifilmeken is.
A Hyundai tehát összesen négy reklámfilmet készít,
amelyekből két 30 másodperces spot a mérkőzés első és második negyedének
szünetében kerül adásba. A 60 másodperces márkafilmet a kirúgás előtti
szünetben láthatják majd a nézők, míg egy további egyperces filmet a meccs
előtt sugározzák.
A Hyundai júniusban jelentette be, hogy egy négy éves szerződésnek
köszönhetően a márka az NFL hivatalos autómárkájává vált. Az autógyártó
közleménye szerint a reklámok egyikében a Genesis luxuslimuzin és annak
formatervezése, felszereltsége jelenik majd meg, míg a vadonatúj Elantra –
amely a vállalat legnépszerűbb amerikai modellje – biztonsága, technológiája és
kényelme két reklámban is bemutatkozik majd.
A Hyundai 2015-ben kihagyta a 49. Szuperkupát, amely 114,4
millió nézőjével minden eddigi nézettségi rekordot megdöntött. Összesen hat
autómárka hirdetett ezen az eseményen, a BMW, a Chrysler, a Lexus, a
Mercedes-Benz és a 18 év után visszatérő Nissan mellett a Hyundai csoport másik
autómárkája, a Kia is készített reklámfilmet tavaly.
Forrás: mediapost.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!