Csúcsrendezők készítik a Hyundai Szuperkupa filmjeit


Az esemény fő támogatójaként a Hyundai négy filmet készít az idei Szuperkupa döntőjére, amelyeket a legnagyobb rendezők irányítanak majd.

A Hyundai Motor America már nyolcadik alkalommal vesz részt az amerikai foci Szuperkupa döntőjén. Az idén 50. jubileumi Szuperkupa február 7-i eseményének szüneteire a márka több filmet is készít, amelyekről néhány információt most közreadtak, így azt, hogy ki rendezi azokat és mely termékek kerülnek reflektorfénybe.


Az autógyártó a Pony Show Entertainmenttől Peter Berget szerződtette, aki két reklámfilmet készít a Hyundainak. Berg rendezte a Cmaeron Diaz és Christian Slater főszereplésével készült Ronda ügy című filmet, illetve a Péntek esti fények mozifilmet, valamint az ebből készült televíziós változatot is, amit idehaza Tiszta szívvel foci címmel fordítottak.  


Fredrik Bond az MJZ vállalat kötelékében már számtalan díjnyertes reklámfilmet forgatott, most azonban a Hyundai számára készíti el az autós cég új márkafilmjét. Aaron Stoller már korábban is rendezett Hyundai reklámokat, a legemlékezetesebbek talán a 2014-es Foci-vébé filmjei voltak. A negyedik Hyundai klipet az a Janusz Kaminski készíti, aki dolgozott a Shindler listája és a Ryan közlegény megmentése című mozifilmeken is.  


A Hyundai tehát összesen négy reklámfilmet készít, amelyekből két 30 másodperces spot a mérkőzés első és második negyedének szünetében kerül adásba. A 60 másodperces márkafilmet a kirúgás előtti szünetben láthatják majd a nézők, míg egy további egyperces filmet a meccs előtt sugározzák.


A Hyundai júniusban jelentette be, hogy egy négy éves szerződésnek köszönhetően a márka az NFL hivatalos autómárkájává vált. Az autógyártó közleménye szerint a reklámok egyikében a Genesis luxuslimuzin és annak formatervezése, felszereltsége jelenik majd meg, míg a vadonatúj Elantra – amely a vállalat legnépszerűbb amerikai modellje – biztonsága, technológiája és kényelme két reklámban is bemutatkozik majd.


A Hyundai 2015-ben kihagyta a 49. Szuperkupát, amely 114,4 millió nézőjével minden eddigi nézettségi rekordot megdöntött. Összesen hat autómárka hirdetett ezen az eseményen, a BMW, a Chrysler, a Lexus, a Mercedes-Benz és a 18 év után visszatérő Nissan mellett a Hyundai csoport másik autómárkája, a Kia is készített reklámfilmet tavaly.

Forrás: mediapost.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését