A Hyundai i30 N elhúzott a konkurencia mellett


A német Auto Motor und Sport autós szaklap összehasonlító tesztjében a vadonatúj Hyundai i30 N olyan ellenfeleket hagyott maga mögött, mint a Honda Civic Type R és a Seat Leon Cupra R.

A Hyundai igazi rajongói és a vásárlók számára az i30 N már korábban győztessé vált a vállalat első igazi sportkompaktja, most azonban a Németország meghatározó autós szaklapja is alátámasztotta az autó versenyképességét. Az Auto Motor und Sport összehasonlító tesztjében az i30 N-nek a Honda Civic Type R és a Seat Leon Cupra R ellen kellett bizonyítania. 


Habár mind a japán, mind pedig a spanyol ellenfél lényegesen erősebb motorral rendelkezik, a Hyundai i30 N változatának mégis sikerült előlük elhozni a győzelmi kupát. Ebben nagy szerepe volt a koreai autó mindennapi használhatóságának. "Az Auto Motor und Sport magazin összehasonlító tesztjének győzelme bizonyítja, hogy ahhoz, hogy minden út minden kilométerénél és összes kanyarjában maximális vezetési élményt nyújtson egy autó, nemcsak teljesítményre van szükség. Az egész csomagolásnak rendben kell lennie és így van ez az új i30 N modellnél" - mondta Markus Schrick, a Hyundai Motor Deutchland ügyvezetője.       


Az Auto Motor und Sport tesztelői maximális vezetési élményt és libabőrt kaptak minden alkalommal és minden egyes gázadásnál. A tesztelők különösen nagyra értékelték az N Grid rendszer Egyéni üzemmódjának sokféleképpen beállítható funkcióit. Itt az i30 N vezetője kedve szerint állíthatja be a lengéscsillapítást, a motor reakcióidejét, a menetstabilizáló, a kormányzás és még a fordulatszámtartás módozatait.  Az erősebb, 275 lóerős i30 N Performance változat esetén továbbá a vezetőnek arra is lehetősége van, hogy a Drive Mode kapcsoló állásaitól függően az elektronikus differenciálzár és a sportkipufogó vezérlését is változtassa  


Az i30 N emellett természetesen a menetdinamika tekintetében is dicséretet érdemelt.A precíz kormányzás remek visszajelzést ad az útról és közben a leggyorsabb kanyarokban is biztonságosan irányítható marad. Még akkor is, ha a csúcsváltozat futóműve meglehetősen feszes marad, az összhatás inkább kiegyensúlyozott és semmiképpen sem nevezhető alulcsillapítottnak.  


Mindez pedig pozitívan hatott a tesztelők ítéletére,de emellett az is sokat nyomott a latba, hogy a Hyundai az i30 N változatára is ötéves, kilométerkorlát nélküli garanciát vállal.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését