A Teslát provokálja a Hyundai legújabb plakátjával


A villanyautózásban a Teslával folytatott verseny a Hyundai Kona Electric megjelenésével új szintre lépett,amit a vállalat vadonatúj reklám-feliratával pimaszul ki is használ.

A Hyundai Motor egy hatalmas reklámplakátot helyezett ki a Genfi Autószalon külső részéhez, amelyen új környezetbarát jármű-palettájáról a most bemutatott Kona Electric és a Nexo üzemanyagcellás hobbiterepjárókat helyezi előtérbe. A tábla felirata azonban egyértelműen a Tesla alapítójához szól: "Most Te jössz, Elon!"

Ez egy szokatlanul provokatív marketinglépés egy olyan iparágban, ahol a verseny ugyan fokozottan intenzív, mégsem szoktak más vállalatok vezetőit név szerint említeni a promóciós kampányokban. A hirdetés azonban elsősorban Elon Musk szókimondó természetének szól, aki a tradicionális autómárkákat már többször kritizálta régimódi stílusukért. Nemrég Musk például a japán Toyota legendás gyártási bátorságát elavultnak nevezte. 


A Hyundai hirdetése a Genfi Autószalonon bemutatott Kona modellt emeli ki, amely "az első elektromos kompakt SUV" és amely akár igaz is lehet attól függően,hogy a versenytársak saját termékeiket hová sorolják. Musk azt ígérte, a Model 3 limuzin bevezetését követően Model Y néven egy vadonatúj tömeggyártású elektromos terepjárót mutatnak be.

"A Hyundai hirdetése azt a tényt igyekszik kiemelni, hogy néhány vállalat — köztük a Hyundai is — valódi megoldásokat hoznak forgalomba, miközben mások csak beszélnek róluk"  — mondja a Hyundai közleményében. "A Hyundai tiszteletben tartja mindazok erőfeszítését, akik az autók villamosítását előremozdítják  — nemcsak tanulmányokkal és ígéretekkel, de tevékenységükkel és máris elérhető termékeikkel."


A Hyundai emellett homályosan utalt a Tesla drága termékeire is. A vállalat Model S limuzinja és a Model X crossovere több mint százezer dollárba kerül. A Model 3 limuzinnal a szélesebb tömegpiacot igyekeztek megcélozni 35 ezer dolláros induló árral, de közben kiderült, hogy a legtöbb változatot több mint 50 ezer dollárért kínálják. A Tesla jelenleg igyekszik bővíteni a jármű termelési kapacitását, ám az új megrendeléseket legalább 2019-ig már nem tudják teljesíteni.  

A Hyundai szerint reklámplakátjuk "nem Elon Musk erőfeszítéseit hivatott kritizálni, de a Hyundai nagy különbséget lát saját villanymotoros járműinek körében és elérhetőségében más autógyártókhoz képest."

Forrás: usatoday.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését