Kampányt indított a Hyundai a szaúd-arábiai nőknek


A Hyundai Motor bejelentette, hogy egy olyan új kampányt és élményprogramot indított, amelynek középpontjában a szaúd-arábiai női vezetők állnak. 

Miután a közel-keleti régióban Szaúd-Arábia nemrég feloldotta a női vezetők tilalmát, a Hyundai Motor most egy vadonatúj, kifejezetten a női sofőrök számára tervezett kampányt indított az országban. A ‘#WhatsNext’ kampány egyrészt elismeri a szaúdi nők múltban elért eredményeit és egyben támogatja jövőbeli terveiket, másrészt igazodik a Hyundai azon víziójához, amelynek középpontjában a mobilitás szabadsága áll. A kampányfilm a szaúdi női vezetők támogatásának üzenetét kommunikálja azáltal, hogy egy szaúdi nőt követhetünk, ahogyan álmai karrierjét igyekszik alakítani ruhatervezőként, filmrendezőként, tanárként és sportolóként.  

Korábban a Hyundai a ‘#WhatsNext’ előzetes filmjét különböző online csatornákon juttatta el a nézőkhöz és ezzel csak a Facebookon több mint 1,5 milliós nézettséget ért el. Emellett a vállalat hirdetéseket helyezett ki a Riyadh Park Mall mozijában és rengetegen megnézték a Marvel legújabb „Hangya és a Darázs” moziját, amelyben a márka modelljei közül a Kona, Santa Fe és Veloster is feltűnt. 


A kampány részeként a Hyundai három szaúdi véleményvezérrel is közreműködik: Bayan Linjawi vállalkozóval, Shadia Abdulaziz rádiós műsorvezetővel és Reem Faisal ruhatervezővel. A Hyundai mindhármukat meghívta egy dél-koreai előadásra a Hyundai szöuli központjába, amelynek keretében meglátogatták a goyangi Hyundai Motorstúdiót is és a vállalat saját „Let’s Drive" autósiskoláját is. Ezek a Hyundai nagykövetek visszatérve megosztják élményeiket a többi szaúdi nővel és részt vesznek más Hyundai eseményen is, többek között autóbemutatókon és autósiskolák programjain is.   
„Számos társadalmi változás történik a korábbi tilalom feloldásával, a szaúdi nők pedig örömmel,tárt karokkal fogadják ezeket a változásokat” – mondta Bayan Abdulaziz, Hyundai nagykövet.”Most, hogy a nők saját autót vezethetnek, alig várom, hogy láthassam, milyen számos szerepet tölthetnek be a nők a mi eljövendő társadalmunkban.”  


A Hyundai számos élményprogramot is tervezett, amelynek középpontjában a szaúdi nők állnak. Jelenleg „City Store” néven Rijádban működik egy olyan digitális autószalon, amelyet kifejezetten nőkre szabtak és ahol a női vezetők különböző digitális eszközökön keresztül megismerkedhetnek a Hyundai márkával és termékeivel. A Hyundai a jövőben más városokban is hasonló szalonokat kíván létrehozni. 

A női vezetőknek kínált tesztvezetési élmények növeléséhez az autógyártó folyamatosan növelni kívánja az elérhető tesztjárműinek körét, amely mellett új tesztvezetési alkalmazást is fejlesztenek és csak nők számára elérhető vezetéstechnikai képzéseket is kívánnak indítani. Emellett a Hyundai szervizek közül már hatban van kizárólag nők számára fenntartott várakozó helyiség is. 


A női vezetők lehetséges nehézségeinek megkönnyítése érdekében a Hyundai egy biztonsági csomagot integrált a piacspecifikus járműveibe, amelyekben többek között holttérfigyelő rendszer és parkolássegítő rendszer is megtalálható. Tiszteletben tartva a szaúd-arábiai kultúrát, amelynek része a nők minimális fizikai expozíciója, a Hyundai az összes helyben értékesített modellt első ajtóra szerelt napellenzővel látják el. Az iparágban elsőként a Hyundai feltalálta és beépíti az Abaya jelző rendszert, így a vezetőknek nem kell aggódniuk, hogy tradicionális viseletüket az autó ajtói begyűrnék.  

„Kampányunkat azokra a határtalan lehetőségekre építettük fel,amelyeket most a szaúd-arábiai nők kaptak és most már ők is élvezhetik a mobilitás szabadságát” –mondta Wonhong Cho, a Hyundai Motor marketingrészlegének alelnöke. „A Hyundai Motor továbbra is támogatja nemcsak a szaúdi nőket, de a világminden hölgyét, akik az egyik legfontosabb vásárlói bázist jelentik számunkra.” 

A Hyundai egy „Szaúdi Női Munkacsoportot” létrehozását is bejelentette, amely különböző területeken dolgozó nőkből áll, akik piackutatást, különböző marketing és értékesítési stratégiákat dolgoznak ki és tanulmányozzák az iszlám szokásokat.  



Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei