A Hyundai CARE programja meghosszabbított garanciát kínál


A COVID-19 vírus okozta bizonytalanságokkal teli időszakban a Hyundai azt szeretné, ha minden Hyundai tulajdonos tudná, a vállalat mindig rendelkezésére áll és mindent megtesz azért, hogy ügyfelei segítségére lehessen.

Mindennél fontosabb a Hyundai számára munkatársainak, ügyfeleinek, üzleti partnereinek, valamint a tevékenységeinknek otthont adó közösségeknek az egészsége, biztonsága és boldogulása. A Hyundai betartja a magyar hatóságok ajánlásait, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy megakadályozzák a vírus terjedését.


Ezen túlmenően, ebben a nagy megpróbáltatást jelentő időszakban is a tőlük telhető legteljesebb mértékben igyekszenek támogatást biztosítani magyarországi ügyfeleik számára. A magyarországi asszisztencia és szervizszolgáltatások a megszokott rend szerint nyitva tartanak, hogy vészhelyzet esetén segítsenek az ügyfeleknek. A Hyundai tisztában van azzal, milyen lényeges, hogy a létfontosságú szolgáltatásokat nyújtó személyek és vállalkozások megőrizhessék mobilitásukat, ezért amiben csak tudnak, támogatják őket.


Azon ügyfelek támogatása érdekében, akik a COVID-19 világjárvány kapcsán bevezetett korlátozások következtében esetleg nehézségekbe ütköznének a gépkocsijuk garanciális javításának intézése kapcsán, egy új, Hyundai CARE programot biztosítják. A Hyundai CARE program szavatolja, hogy minden normál garanciával rendelkező Hyundai gépkocsira, melynek jelenleg érvényben lévő garanciája 2020 március 1 és április 30 között jár le, meghosszabbítja azt egy legfeljebb három hónapos időszakra, azaz 2020 május 31-ig. Május végéig szintén meghosszabbításra kerül minden gyártói garancia, amely ezen hónap során járna le.


A Hyundainál keményen dolgoznak annak érdekében, hogy olyan megoldásokat és eljárásokat találjanak, amelyek lehetővé teszik, hogy a vírus a lehető legcsekélyebb mértékben befolyásolja alapvető tevékenységeiket. Minden kommunikációs csatornát nyitva tartanak, hogy folyamatosan tájékoztathassák az ügyfeleket a fejleményekről, miközben olyan új megoldásokon is dolgoznak, amelyekkel biztosíthatják a termékek és alkatrészek időre történő kiszállítását.  A gördülékeny kommunikáció, és kapcsolattartás érdekében jött létre a Hyundai Sz@lon online kommunikációs rendszer, melyen keresztül a Hyundai ügyfelei otthonukból, online egyeztethetnek minden felmerülő kérdést a munkatársakkal. 


Amennyiben az ügyfél gépjárműve időszakos karbantartása esedékes, a Hyundai munkatársai a biztonságos munkavégzés és hatósági előírások szigorú betartása mellett a megszokott módon el tudják végezni az előírt műveleteket. Az időszakos karbantartások nem pusztán adminisztrációs szempontok alapján kerülnek kialakításra. Ezen periódusok az autó alkatrészeinek, műszaki paramétereinek több ezer órán és kilométeren át történő tesztelései, különböző laboratóriumi vizsgálatok és statisztikai számítások segítségével lettek meghatározva. A kialakult helyzettől függetlenül a kenőanyagok és egyéb folyadékok öregedése nem áll meg, illetve egyes szűrők és alkatrészek megbízhatósága is kérdésessé válhat, amennyiben nem kerülnek a meghatározott időben gondozásra, cserére. 

A fentiek alapján látható, hogy a tervszerű, megelőző karbantartások elmulasztása az autó üzembiztonságát nagy mértékben csökkenti és garanciavesztéssel, valamint a Hyundai Assistance szolgáltatás megszűnésével is járhat.

Forrás: Hyundai Hungary

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei