A Hyundai továbbfejleszti indiai fejlesztőközpontját


A Hyundai csoporthoz tartozó Mobis bejelentette, hogy indiai kutatóközpontját kibővítve készül az önvezető járművek szoftverfejlesztési igényeire. 

A Hyundai Mobis már most rendelkezik egy kutatóközponttal az indiai Hyderabadban, ahol 700 szoftverfejlesztő dolgozik olyan járműipari szoftvereken, mint a multimédiás rendszerek, a futóműellenőrző rendszerek és a légzsákellenőrző rendszerek. Most a vállalat egy második kutatólétesítményt is szeretne felállítani, amely az önvezető járművek ellenőrző rendszereit, illetve a szükséges érzékelőket, így a kamerákat, a LIDAR és a radarrendszereket fejlesztésében venne részt.  

„Az új kutatóközpontunk része azon erőfeszítéseinknek, amellyel kihasználjuk India információ-technológiai tehetségét azért, hogy fejlesszük szoftvereink képességeit és munkatársaink munkakörnyezetét” – mondta a Hyundai Mobis képviselője. „Ezzel egyben reagálunk az autóipari szoftverfejlesztés terén mutatkozó exponenciálisan növekvő igényekre is.”


A Hyundai Mobis számos fontos kutatóközponttal rendelkezik a világ minden táján. A központ természetesen Dél-Koreában van, de emellett Indiában, Kínában, Németországban és az Egyesült Államokban is működik fejlesztőbázisuk. A koreai központ a technológiai fejlesztések stratégiáját és lépéseit dolgozza ki, a kínai részleg a járművek egyedi termékeit dolgozza ki, míg az európai egység a kamerák és radarok fejlesztésére szakosodott. Az észak-amerikai kutatóközpont végzi az önvezető járműtechnológia kezdeti fejlesztéseit, beleértve az automatikus sávváltás és a vezetői segédeszközök kidolgozását.  

A Hyundai Mobis korában már kifejlesztette a 2-es szintű autonóm járművezetési technológiát, amellyel a vezető képes autópályára felhajtást, lehajtást és sávváltást kezdeményezni az irányjelző segítségével, amit aztán a jármű önállóan végrehajt. Idén januárban a vállalat bejelentette, hogy 50 millió dollárt fektet a LIDAR technológiát fejlesztő amerikai Velodyne vállalatba és céljuk, hogy 2021-re sorozatgyártásra kész 3-as szintű önvezető rendszereket készítsenek. Ezen a szinten a jármű már képes a vezető beavatkozása nélkül sávot váltani és más önálló feladatokat elvégezni.    

Forrás: pulsenews.co.kr, en.yna.co.kr

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését