Megérkezett a Hyundai Elantra N Line


A Hyundai Motor bemutatta az áprilisban leleplezett vadonatúj, merész Elantra új N Line változatát, amelyet úgy tervezték és fejlesztették ki, hogy azzal még tovább fokozza a modell vezetési élményét. 

Az N Line modell, amelyet N specifikus kialakítás és teljesítménynövelő elemek jellemeznek, vonzó belépési pontot kínál a Hyundai nagyteljesítményű N márka modelljeihez, és az ügyfelek még szélesebb köre részére teszi vonzóvá az Elantrát.  


Az Elantra N Line élvezetes vezetési élményét egy 1,6 literes turbófeltöltős GDI motor biztosítja hatfokozatú manuális vagy hétfokozatú duplakuplungos (DCT) váltóval, amely akár 201 lóerős teljesítményre és 265 Nm maximális nyomatékra képes. A Hyundai mérnökei számos mechanikus fejlesztést hajtottak végre az Elantra felfüggesztésében, hogy a 18 colos könnyűfém kerekek, a multilink független hátsó felfüggesztés és nagyobb első fékek segítségével növeljék a tapadást.


A vezető-orientált funkciók, mint például a váltófülek és a Drive Mode választórendszer lehetővé teszik a versenyélmény kialakítását a volán mögött. Az Elantra sportos külső stílusát a belső elemek, többek között a bőrrel bevont perforált fémküllős N kormánykerék, a bőrbetétes N sportülések, a fém- és bőrbetétekkel kialakított sebességváltó, valamint az alumínium pedálok egészítik ki. Az N Line kialakításának elemei a dinamikus vezetési élményt egészítik ki.


Az Elantra N Line „alacsony és széles” külső stílusa és a „Parametrikus Dinamizmus” formanyelv kifinomult sportosságot hozott létre. Az Elantra kaszkád hűtőmaszkja agresszívebb megjelenést kapott a bonyolult geometriai mintázat és az N Line logó segítségével. Az alsó részen található nyíl alakú légfüggöny az aerodinamikai teljesítményt és a motor hűtését segíti, miközben a modell nagy teljesítményű megjelenéséhez is hozzájárul.


Az Elantra N Line sportos oldalszoknyái és 18 colos könnyűfém kerekei a fastback limuzin alacsony és széles esztétikáját hangsúlyozzák. Oldalról nézve az autó dinamikus stílusát a karosszériaelemeken kialakított nyílszerű hajlítások határozzák meg, amelyek az előrehaladást imitálják. A kerekek fényes fekete formája, az oldaltükrök és az oldalszoknyák modern kifinomultsággal ruházzák fel az autó általános képét.


Az Elantra N Line fastback profilja egy kimunkált hátsó résszel ér össze, amelynek az aerodinamikai teljesítmény javítása, valamint az alacsony és széles esztétika kifejezése a célja a vízszintes vonalakon keresztül. A beépített légterelő, a krómozott dupla kipufogóvég és az N Line hátsó diffúzor is hozzájárul az autó teljesítmény-ihlette stílusához.


A Hyundai emellett nagyteljesítményű N kiegészítőket is forgalomba hozott azok számára, akik szeretnék preferenciáik szerint még jobban testreszabni a Hyundai N Line modelleket. Az N elemek az alapmodellnél dinamikusabb vezetési élményt nyújtanak, lehetővé téve az ügyfeleknek, hogy többet tapasztaljanak meg az N érzetből.


Az N élményt számos vezetéstámogató asszisztens, biztonsági és kényelmi funkciókkal bővülő szolgáltatás, köztük a frontális ütközéselkerülő rendszer (FCA), a sávtartó (LKA), a sávkövető (LFA), az automata távolsági fényszóró (HBA), az éberségjelző (DAW) és a hátsó keresztirányú ütközéselkerülő rendszerrel (RCCA) kiegészített holttérfigyelő ütközéselkerülő rendszer (BCA) támogatja. Ezen felül az Elantra N Line tulajdonosai Hyundai digitális kulcsot, vezeték nélküli CarPlay és Android Auto-kapcsolódást is kapnak.


Az új Elantra N Line bevezetését követően a Hyundai azt tervezi, hogy 2020-ban bemutatja a 2,5 literes turbófeltöltős GDI motorral felszerelt Sonata N Line modellt is, hogy tovább bővítse az N Line modellkínálatát.


Az N Line mellett az Elantra másik újdonsága, az Elantra Hybrid 2020 harmadik negyedévében várhatóan bevezetésre kerül Koreában; a globális piacokon történő értékesítés ezt követően hamarosan megindul. Ez az Elantra LPI Hybrid 2009-es bevezetése óta az első új Elantra hibrid 11 év alatt. 


Az Elantra Hybrid egy 1,6 literes Atkinson ciklusú négyhengeres GDI motorral rendelkezik. Az állandó mágneses villanymotor teljesítménye 32 kW, a meghajtásához szükséges lítium-ion-polimer akkumulátor1,32 kWh teljesítményű, amit a hátsó ülések alatt helyeztek el. Az Elantra Hybrid 1,6 literes GDI motorja és az elektromos motor kombinált teljes rendszerteljesítménye 139 lóerőt és 264 Nm nyomatékot biztosít. A nagyhatékonyságú villanymotornak elektromos vezetési módja alacsony fordulatszámon azonnali nyomatékot szolgáltat, nagyobb sebességeknél pedig besegít a hajtásba. A 2021-es Elantra Hybrid előrejelzése szerint az EPA-becsült üzemanyag-fogyasztás kevesebb, mint 4,7 liter/100 km.


„Az új Elantra termékcsalád N Line és HEV változataival szélesebb körű vásárlói réteget fog tudni kielégíteni. Az N Line modell azon ügyfelek számára vonzó, akik a sportos megjelenést és a lelkes vezetési teljesítményt kedvelik, míg a HEV modell azok számára vonzó, akik inkább a magas üzemanyag-hatékonyságot részesítik előnyben” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor Group termékfejlesztési részlegének vezetője. „A kibővített választék elősegíti az Elantra helyzetének megszilárdítását a kompakt limuzinok szegmensében."

Forrás: hyundai.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését