A Hyundainál a minőségbiztosítás alapvető fontosságú
A Hyundai Motor globálisan működő Minőségbiztosítási Központjai biztosítják, hogy a futószalagról legördülő új modell a világ bármely szegletében a legmagasabb vásárlói elvárásokat is teljesítse.
A főként Európában egyre nagyobb ütemben növekvő eladások mellett a Hyundai Motor számára a minőség biztosítása az egyik legfontosabb célkitűzés, hiszen a 2016-os évet a vállalat fennállásának legjobb értékesítési eredményével zárhatta Európában. A növekvő érdeklődést a vállalat európai termékkínálatának további szélesítése is még inkább ösztönzi.
A Hyundai új Ioniq modellje számos elismerést begyűjtött már Európa különböző országaiban, amellyel a típus a régió egyik leginkább elismertebb modelljévé vált, miközben a Hyundai Motor a független német szaklap, az Auto Bild minőségi elemzésében is az elmúlt hét év során immár harmadik alkalommal az első helyen végzett.
A vásárlói bizalom építésében elsősorban a Hyundai Minőségbiztosítási Központjainak van lényeges szerepe. A Hyundai Motor azzal erősítette meg leginkább minőségirányítással kapcsolatos elkötelezettségét, hogy 2002-ben létrehozta a Hyundai Minőségbiztosítási Részlegét azzal a nem titkolt céllal, hogy növelje a márka ügyfeleinek elégedettségét. Két évvel később egy 24 órás, az év 365 napján működő „Globális Minőségi Helyzetkezelő Szoba” kezdte meg működését, amely lehetővé tette a vállalat számára, hogy valós időben reagáljon a világ bármely szegletében felbukkanó bármilyen minőségi problémára. A vállalat ugyanis hisz abban, hogy a hibátlan Hyundai járművek elengedhetetlen fontosságúak ahhoz, hogy a vásárlók elégedettek legyenek.
2017 áprilisában a Hyundai Motor az indiai Faridabadban megnyitotta legújabb Globális Minőségbiztosítási és Továbbképző Központját. Ez az európai, észak-amerikai, afrikai és kínai után már a vállalat ötödik olyan létesítménye, amelynek kifejezett célja a legmagasabb szintű minőség biztosítása. A legmodernebb és legújabb, közel 6 700 négyzetméteres létesítményben külön helyet kapott a minőségbiztosítási központ, a képzőközpont, valamint egy alkatrészvizsgáló állomás is. A Hyundai Motor India tavaly megkapta az Év Autógyártója címet is.
Amióta a Hyundai Motor belépett az európai autópiacra, a vállalat minőségközpontú, formaközpontú, innovációs, technológiai és fenntarthatósági politikájával gyorsan eladási sikereket ért el. Mára a kontinensen értékesített modellek 90 százalékát Európában tervezik, fejlesztik, tesztelik és gyártják is.
A Hyundai Motor Európai Műszaki Központja 2003-ban nyitotta meg kapuit a németországi Rüsselsheim városában. Ennek a létesítmények elsődleges feladata annak biztosítása, hogy minden Hyundai modell megfeleljen az európai vásárlók igen magas elvárásának és ezen piachoz igazítsa a megjelenő új modellek minőségét.
A Nürburgringen működő Hyundai tesztközponttal közösen a Hyundai prototípusai a tartósság és a vezethetőség fokozása érdekében egy igen intenzív tesztprogramon mennek keresztül. 2013 óta több mint 40 új Hyundai típus közel 20 ezer tesztkört tett már meg a Nürburgring, vagy ahogy hívni szokás, a Zöld Pokol híres pályáján.
Európában a Hyundai Motor jelenleg két gyárat üzemeltet, Csehországban és Törökországban, amelyek együttes éves gyártási kapacitása 600 ezer darab és olyan modellek készülnek itt, mint az új generációs Hyundai i30 vagy a Hyundai Tucson. A Hyundai Motor Manufacuring Czech nosovicei üzemében a termelés minden egyes szakaszát követően 300 minőségfelügyelő ellenőrzi az autókat, az elkészült autók mindegyike pedig végigmegy a gyár saját tesztpályáján, így a Hyundai Motor teljes nyugalommal adhat 5 éves , kilométerkorlát nélküli garanciát az itt készült autóira.
A Hyundai páratlan minőségbiztosítási rendszerével, a hibátlan járművek gyártása iránti elkötelezettségével,biztonsági és innovatív mobilitási megoldásaival egyértelműen bizonyítja, hogy vonzó ajánlat lehet a kiváló minőséget és nyugalmat kereső ügyfelek számára.
Forrás: hyundai.news
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!