Továbbra is a Hyundai az egyik legértékesebb márka


Az Interbrand értékelése szerint a Hyundai Motor immár harmadik éve megőrizte pozícióját a 40 legnépszerűbb márkanevek között, miközben a 35. helyen maradva a márka értéke 5,1 százalékkal 13,2 milliárd dollárra emelkedett.

Az Interbrand globális márkaspecialista idén is publikálta a világmárkák legértékesebb száz képviselőjét, amelynek során a Hyundai Motor immár harmadik éve folyamatosan a legértékesebb 40 márka között foglal helyet. A számos globális piacon uralkodó kihívások ellenére a Hyundai Motor megőrizte 35.helyezését, a márka értéke azonban eközben a korábbihoz képest 5,1 százalékkal 13,2 milliárd dollárra emelkedhetett.      

„A Hyundai Motor célja, hogy életstílushoz kapcsolódó márka legyen, ne csak egyszerű autómárka, így a ’Modern Prémium’ márkairányzatunkra támaszkodunk és olyan új autóipari területek felé indulunk, amelyek minden területen lehetőséget adnak az emberek számára a márka értékeinek felfedezésére” – mondta Wonhong Choi, a Hyundai Motor marketingvezetője. „A jövő mobilitására fókuszáló márkafilozófiánk a márka értékének növekedését eredményezte és a minőség mellett a technológia, az ár, a kreativitás és az innováció által a jövőben fenntarthatjuk a márkánk növekedését.”     


A Hyundai Motor 4,86 millió autót adott el világszerte és továbbra is a világ autómárkái között megtartotta hatodik helyezését az Audi, Nissan, a Volkswagen és a Porsche előtt.  Ez a dél-koreai vezető autógyártók exponenciális növekedése után következett be, amely 2005 óta megnégyszereződött, a márka értéke pedig az akkori 3,5 milliárd dollárról érte el a mostani rekordot.  
„A Hyundai Motor márkaérték fenntartható növekedésének kulcseleme a ’Jövő mobilitása’ víziójának fejlesztése iránti folyamatos elkötelezettsége még a legnehezebb piaci körülmények között is” – mondja Mike Rocha, az Interbrand márkaértékelésének globális vezetője. „A Hyundai Motor hihetetlenül keményen dolgozik a Jövő Mobilitás víziójának megvalósításán azzal, hogy a ’Modern Prémium’ márkairányzat alatt elérhető autonóm járműtechnológiát és konnektivitást fejleszt mindenki számára.”


A legfontosabb piacokon már elért legjobb minőségi megítélésen túl a Hyundai Motor a Kona kisterepjárójának bemutatásával tovább erősíti a márka globális portfólióját. Az „Új faj” szlogen alatt piacra vezetett vadonatúj modellre máris több mint 10 ezer hazai megrendelés érkezett az első hónapban, kifejezve ezzel a termék lehetséges sikerét ebben a gyorsan növekvő szegmensben.  

A Hyundai Motor emellett bemutatta az i30N-t, amely a nagyteljesítményű N paletta első modellje. Az új modell a Hyundai Motor motorsportban való részvételére támaszkodik, amely mellett bemutatja, hogy az új modellek fejlesztése során az élvezetes vezetési élményre helyezik a főhangsúlyt.  


Az idei év a Hyundai Motor jövőbeli márkairányultsága szempontjából is jelentős évnek tekinthető. A márka meghatározta azon tervét, hogy új autóipari területekre lép, amelynek során 2020-ig 15 környezetbarát járművet kíván piacra dobni és köztük van az Ioniq Electric és egy jövőbeli üzemanyagcellás modell is. A márka a jövőre összpontosító Ioniq Projekt és a külső partnerekkel folytatott nyílt innovációs együttműködése által az elérhető autonóm vezetői és konnektivitási technológiákat helyezi előtérbe.

A Hyundai Motor a világkörüli egyedi márkaélmény fokozásával folytatja márkaidentitásának növelését, így hosszú távú támogatási megállapodást kötött a londoni Tate Modern galériával és a Los Angeles Megyei Művészeti Múzeummal is. A Hyundai Motor emellett megnyitotta eddigi legnagyobb Motorstúdióját a koreai Goyangban, amellyel olyan interaktív márkaélményt nyújt, amely innovatív módon és jövőbeli technológiákkal lehetőséget ad a vásárlókkal való közvetlen kommunikációra.


A Hyundai Motor a Modern Prémium márkafilozófiát marketingkampányok sorozatával igyekezet továbbítani. A „Legjobb Super Bowl” kampányban pl. az NFL szezonfináléja alatt élőben filmezve a hadsereg  otthonuktól távol lévő katonái a műholdas technológia és a 360 fokos kamerarendszerekkel lehetőséget kaptak arra, hogy családtagjaikkal közösen nézhessék a mérkőzést.  A kampányt összesen több mint 41 millió néző láthatta, amelynek kreativitását és elbeszélését fenomenális kommentek követték.   

A Hyundai Motor márkáját a „Shackleton visszatér” film is erősítette, amelyben a legendás sarkkörkutató, Sir Ernest Shackleton unokáját követhették, amint egy átlagos 2.2-es dízel Santa Fe terepjáróval felfedezi az Antarktiszt. A bemutatást követő két hónapban a kampányfilmet 140 millióan nézték meg, ami az autóipari kampányok között rekordnak számít.  

Forrás: hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését