Új adatközpontot nyitott a Hyundai Kínában
A Hyundai Motor Group Kínában megnyitotta első külföldi adatközpontját, amelynek célja, hogy a vállalat részt vegyen az összekapcsolt autók jövőbeli technológiájának kialakításában a világ legnagyobb autópiacán.
A Hyundai csoport első külföldön létesített adatközpontja a kínai Kujcsou tartományban valósult meg és célja, hogy a kínai vásárlók részére megfelelő szolgáltatást nyújtson a jövőbeli összekapcsolt autók technológiájához. „Mivel paradigmaváltás előtt állunk az autóiparban, az autógyártók számára egyre fontosabbá válik az adatok összegyűjtése és feldolgozása” – mondta a vállalat egyik képviselője.
A 2016-ban bejelentett összekapcsolt járműfejlesztési terve szerint a Hyundai Motor az intelligens autók fejlesztése terén globális információtechnológiai vállalatokkal kíván együttműködni. A Kínában most megnyitott első adatközpontban a Hyundai Motor a China Unicom társasággal, Kína második legnagyobb telekommunikációs szolgáltatójával működik együtt és a bejövő mindenféle adat alapján közösen egy előrejelző analitikai platformot kívánnak fejleszteni.
Emellett az autógyártó az amerikai Cisco Systems hálózatépítő vállalattal együttműködve egy összekapcsolt intelligens, biztonságos és fejlett önvezető rendszerrel ellátott autót kívánnak bemutatni. Továbbá Kína elsőszámú internetszolgáltatójával, a Baidu vállalattal a Hyundai egy olyan autót szeretne kifejleszteni, amelyben a kínai cég MapAuto összekapcsolt navigációs rendszere és a Duer OS Auto hangfelismerő rendszere is megtalálható lesz.
Az adatközpont segítségével a Hyundai egy Kínára fókuszáló Autófelhőt kíván felépíteni, amelynek révén további tapasztalatokat gyűjthetnek az összekapcsolt járműtechnológia terén azután, hogy a Hyundainak 2013 óta már Dél-Koreában is működik egy hasonló felhőalapú rendszere.
Forrás: yonhapnews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!